Pişmanlık
Biliyorum birçok hatalar yaptım hatalarımı anladığım zamanda birçok kez pişman oldum. Böyle bir hatayı tekrarlamam diye kendime sözler verdim, ama hiçbirini de tutamadım. Hayatın ne kadar zor olup da son pişmanlığın fayda etmeyeceğini öğrendim, ailemizin bizi her uyarışında onların bize söylediklerinin doğru olduğunu, bizim iyiliğimizi istediklerini, hayata bizim için sırt dönmediklerini, bizim için yaşadıklarını öğrendim. Ama herşey için geçti. Her hatamı telafi edemedim yarı yalan söyledim yarı doğru ama şunu unutmamak gerek ki hatalarımızı tekrarladığımız zaman ailemizin bize karşı güveninin kalmaması. Biz gençler ailedeki güveni kaybettiğimizde kazanmak için elimden gelen herşeyi yaparız. Ama kazanamayız çünkü o zamana kadar ailemizi kaybetmiş oluruz. Ailemizin bize söylediği şu kelime ’pişman olacağın işler yapma’ bana çok anlamsız geliyordu fakat şimdi hatalarımdan sonra anlamlı gelmeye başladı. Biz şuan 2013 yılındayız ve bu devir çok değişti. Gençler çok hata yapmaya başladı. Hatalarımıza anlam veremiyoruz arada, zaten hatalarımızı düşündüğümüzde ben ne hata yaptım da bu hale geldim dediğimizde hataları anlamaya çalışır ve hatta anlarız ve kendimize söyleyişimiz ’ben bu hatayı bir daha yapmam’ oluyor. Fakat iş işten çoktan geçmiştir. Gerçekten de son pişmanlık fayda etmiyormuş. Meğer bizim yapmamız gereken pişman olacağımız şeyler yapmamakmış..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.