- 559 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ölü toprak
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................