- 492 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Azat et!
En çok hava karardığında hissediyorum,hatırlıyorum.Gökyüzünü karşıma aldığımda,yalnız kaldığım anda daha çok özlüyorum.Kafamda onca kurup duruyorum.Hepsinin gerçek olma ihtimalini hiç elde etmediğimi düşünüyorum,Belki ileride diyorum hayırlısıysa.Sonra hiç çabalamadığımı hatırlıyorum.Parmağımı dahi kıpırdatmadığımı, tek kelam etmediğimi...Kendim peşinden koşmadığım bir şey için dua ediyorum.Doğruyu yapıyorum kendimce, kimbilir.Onca derdim varken onuda düşünmeden edemiyorum işte.Her akşam gökyüzünü izliyorum dedim ya bir bilsen her akşam kaç tane dilek feneri uçuruyorlar.Evet evet bizim küçük sahilimizden bir sürü dilek feneri uçuruyorlar.Kimlerin ne umutlarla havalandırdığını düşünüyorum kimi zaman.Bunların ardından havaya bırakılan her fener için bir dilekte ben tutuyorum.Takip ediyorum her birini.İyice havalandıktan sonra kayboluyorlar bir anda.Aslında ben böyle aptallaşırken sen neler yapıyorsun, kimlerlesin, benim gibi kuytuya çekilip birini düşünüyor musun diye de merak etmiyorum değil.Başkasına anlatsam anlamaz biliyorum.Salak mısın der, insan bunca yıl susar mı der ama neden sustun demezTek bir kere olsun istiyorum anlıyor musun yalnızca bir kere.Hissederim doğruyu yanlışı çok sürmeden hissederim.Ama sende çözemediğim bir şeyler var belki de bundan vazgeçemiyişim, var olan gizeminden bilemiyorum.Hislerim yanlış olduğunu söylemiyor ama doğru olman için eksikler var.Ne olduğunu tam kestiremediğim ama tahminimce başını zamanın çektiği eksikler.Ahh bir sabah uyandığımda tüm bu eksiklerin kaybolmasını istiyorum.Bir anda nasıl Leyla ya döndün deme yıllardır en yakının olmasam da hep yanındaydım.Neler yaşadığını biliyordum.Hepsini anlatmasanda kalanları başkalarından dinliyordum.Şimdi çok zor sen anlatmadan, ben sormadan, başkasından duymadan bir de belki de bir daha görüşmeyeceğimizi o kahkahalar atmaktan karnımıza ağrılar giren günlerin geride kaldığını bilerek çok zor be.Sen aramasanda arada ağzından adımın çıktığını duyuyorum haber yolluyorsun başkalarıyla: o da gelsin, onada haber verin, hadi onuda arayın diyorsun ama sen niye aramıyorsun?Bir kerecik olsun sesini duyurmuyorsun?Lanetli miyim neyim anlamadım ki hiç olmayacak kişileri sokuyorsun araya en olmaz dediğim kişileri.Ama yapma nolur adını duymak yeterken beni yıkmaya birde ağzından adımın çıktığını duyuyorum. Böyle zamansızca talan etme beni.Azat et beni, azat et!