- 666 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
İSMET ÖZEL'E
İSMET Özel şiiri bırakmış,meslek mi bu? Şair olmak,yazar olmak,’’yazmak’’ bırakılır mı? Evvel zamanlarda kalemleri açtıktan sonra açık atıklarını özenle saklıyorlarmış. Onları dahi kutsal sayarlarmış. Anlamakta zorlandığım,kendimi zayıf hissettiğim ve sahiden üzüldüğüm bir durum. Şiiri bırakmak! Örneğin ben yazmayı bırakamıyorum.Çünkü ben yazmıyorumki kalemim,klavyem kendi işliyor. Yazılarım,dolayısıyla kitaplarım benm kendi çocuklarımdan bile öz.Çünkü çocuklarımın babası var. Halbuki kitaplarım...?- BENİM-. Koşulsuz,şartsız. Kalemim; benim sevdiceğim..Bir gün dahi ondan para kazanmayı düşünmedim. Bir ücret belirleniyorsa bu,sektörün işleyişinden.Bana sorsalar tek hissimi satmam.. Ve şiire sigara vb.,muameleler yapanı kınarım.
Tüh ya desene seni boş yere okumuş bunca insan. Hadi güle güle hatta ..! Öyle ya yazmaktan zorlanan insana zaten şair denilmez. Bu sebeple açıklama yapmana da gerek yoktu.
ALMILA ERDEM
YORUMLAR
bu gibi düşüncelere sadece şapka çıkartımalı diyorum.ve aynı fikirde olduğumu söyleyebilirim
değerli şairem bu yazınızdan etkilendim ve yorum yapma gereğini duydum kutluyorum.
kaleminiz daim,gönlünüzden esen eksilmesin diliyorum.
Böyle bir açıklaması mı olmuş? Kaçırmışım. Aklıma mıh gibi çakılı şu dizelerinde aramalı belki yaptığı açıklamanın manasını:
Başkalarının ölümleri
En gizli mesleğidir hepimizin
Çünkü başka ölümler çeker bizi
Ve bazan başkaları
Ölümü çeker bizim için...
Bazan kalakalıyor işte insan. Haklısınız aslında siz. Yazmak bırakılacak haslet midir?