- 1714 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Fahise cenneti Türkiye
Fahişe cenneti Türkiye
Muhittin Çoban
Bu başlıktan dolayı beni hemen uyarmanıza gerek yok, farkındayım “fahişe” kelimesi pek uygun düşmedi, hatta bana da bu kelimeyi kullanmak hiç yakışmadı; ama bir konuyu daha iyi anlatmak için bundan daha iyi bir kelime bulamadım; bu yüzden beni ayıplamayın.
Bedenlerini dünyayı çirkinleştiren, bunuda gayet iyi başaran erkeklere satarak yaşamlarını sürdürmeye çalışan, hayatta kalma savaşı veren kadınlarımız beni affetsin “fahişe” kelimesini kulanmak mecburiyetinde kaldığım için.
Ama, bu hiç doğru olmasada bir gerçeklik var, bedenini satanlara bu tabir kullanılıyor ve ülkemizde kac insan benim gibi sıfatlıyor beden işçisi kadınlarımızı?
Tek bildiğimiz kavram fahişe.
Etini, yani kadınlığını satan her kadın “fahişedir”, ötesi yok.
Hatta daha ileri gidelim, erkeklerin gözünde her kadın potansiel bir fahişedir.
Çok kolay.
Bir erkek tarafından tacize ve ya tecavüze uğradığınızda bir anda “fahişe” olabilirsiniz.
Hatta buna gerek bile yok.
Erkek para karşılığında birlikte olduk dese ve iki arkadaşını şahit gösterse, vesikalı bir fahişe oldunuz demektir; ne hakimi ne de kocanızı/ babanızı buna inandıramazsınız.
Çünkü erkek eğemen düzende yaşıyoruz, çünkü AKP nin yasası bu yönde işliyor.
Gazeteler taciz ve tecavüz haberlerinden geçilmez durumda, bunu her gazete açtığınızda görüyorsunuzdur.
İş yerlerinde, sokakta, okulda, otobüslerde, evlerinizde karşılaşıyorsunuzdur.
Ve iddia edebilirim ki hemen hemen her kadın bir şekilde erkekler tarafından tacize uğramıştır.
Yaa gazetelere yansımayanlar...
Yaa mahkemelere götürülmeyen...
Yaa ev içi taciz ve tecavüzler...
13 yaşındaki bir kıza birden fazla erkek tecavüz ediyor, hakim şu kanıya varıyor, kız kendi isteğiyle fuhuş yapıyor.
13 yaşındaki kız oyunu değil fuhuşu düşünüyor...
Fırıncı küçük kıza tacizde bulunuyor, porno izletiyor. Ama gerekçe hazır. Annesinin borcu var, para karşılığında fuhuş yapıyorlar.
Sarıklı, sakallı tarikat üyesi Selahattin Alkan rüyasında hamile kızının ve karısının soyunduğunu görüyor.
Kim soyunur?
Ancak bir fahişe soyunur.
Katli vaciptir!
Sarıklımızda gerekeni yapıyor. Uykularında elleriyle boğarak öldürüyor.
Namusunu temizliyor.
Rüyada soyunmak ağır tahrik kapsamına girdiğinden bir iki yıl hapis yatar çıkar.
Eee sonuçta ülkemizdeki her kadın potansiel “fahişedir”.
Hiç merak ettiniz mi Ülkemizde kaçtane vesikalık “fahişe” var, yani ağır beden işçisi kaç kadın var?
Turgut Özal döneminde artma görülüyor, uygulanan (24 Ocak kararları) ağır ekonmik politikalar nedeniyle; vesikalı fahişe sayısı 2500 dür.
AKP nin iktidara geldiği 2002 yılında, yani 20 yılda vesikalı fahişe sayısı 25 binlere ulaşıyor.
Peki 11 yıllık AKP nin iktidarı süresince bu sayı kaçlara tırmanıyır, haberiniz var mı?
Benimde yoktu, ama şimdi var!
Sıkı durun.
Üç kat artıyor, 100 binlere varıyor.
Bunu ben söylemiyorum, devletin istatisliği söylüyor..
AKP nin 11 yıllık iktidarı süresince üç kat artıyorsa eğer, çok değil yakın zamanda tüm kadınlarımız, 13 yaşındaki kızlarımızda buna dahil, potansiel fahişe olmaktan çıkacaklar, vesikalı birer fahişe olacaklar.
Ve, bu artış müslüman Özal döneminde başlıyor ve yine müslümanlığı elden bırakmayan AKP döneminde korkunç şekilde artıyor.
Bu hızlı artışın nedeni müslümanlıkta mı, müslümanlığı hiç elden bırakmayan milliyetçi muhafazakar AKP ve Özal iktidarında mı, yani bunların temsil ettikleri sermaye düzeninde mi, yoksa kadınlarımızın şeytanca arsızlıklarında mı yatıyor?
Bunun yanıtını öncelikle vermesi gereken kadınlar!..
Ama tabii ki Erdogana ve Erdoganın temsil ettiği sermaye düzenine göre suçlu kadınlar.
Hal böyele olunca fuhuşu ortadan kaldırmak yerine kontrollü fuhuşu sağlamak gerekiyor.
AKP de bunu yapıyor.
Fuhuşu ortadan kaldırmaya yönelik bir projeyi uygulamıyor, üretmiyor.
Yakında diğer kamu sektörleri gibi genelevlerde yabancı sermayedarlara satımaya başlanır.
Eee sermayesi çok, kärı bol...
Slogan hazır:
En güzel fahişe bizim fahişe!
YORUMLAR
Yazı pek çok yönüyle katılabileceğim bir yazı. Fakat bazı genellemeler var. Örneğin yakında tüm kadınların fahişe olacağı gibi. Bu büyük resmi göstermek adına girişilmiş bir yöntem belliki. Büyük resmi gösterdi yazı. Genellemelerinden bir çoğunu sakıncalı ve fazla bulsam da, gördü her okuyan bu resmi.
Ekonomik sıkıntılar, yaşam güçlükleri veya başka nedenlerin bedenlerini satmaya ittiği kadınlar birer gerçek. Bu kadınları tenkit eden, varlıklarını birer tehlike olarak gören başka kadınların varlığı da bir gerçek. Sonra masum makyaj ve maskeler taşıyıp altında başka yüzler besleyenlerin varlığı da bir gerçek. Onca gerçeğin ortasında hangisi daha gerçek diyemeyiz. Yazı bir doğrusallığı öngörüyordu sanki. Belki yanılıyorumdur.
Sonuna kadar, noktası noktasına okudum yazınızı. Cesurca ele alınması gereken bir konu gerektiği gibi cesur bir kalemle ele alınmış. Cesaretiniz, duyarlılığınız ve olaya bakış açınıza hayran kaldım. Ülkedeki her erkek sizin gibi düşünmüyor malesef. Kaldı ki sizin gibi düşünüyor olsalardı bu cesur yazının yazılmasına dahi gerek kalmazdı.
Bu nedenledir ki sizi gönülden kutlarım. Ayrıca bundan sonraki yazılarınızı merakla bekleyeceğimi ve de takipçiniz olacağımı da bildirmek isterim.
Saygılarımla..