- 943 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Geleceğime...
Sevgili Geleceğim,
Geçmişime veda etmiş biri olarak kendime bir kağıt kadar beyaz,iyilikler kadar tertemiz bir sayfa açmaya karar verdim.Artık yeni bir kariyerim,yeni bir hayatım,yeni bir aşkım,yeni yaşanmışlıklarım,yeni sevinçlerim,her şeyim yeni olacak.Müzisyen,ressam ve bir edebiyatçı olarak yaşamıma başlıyorum.Öğrenciyim de,hayattan yeni yeni şeyler öğrenmeye devam edeceğim.Öğrenmeye aç olacak,daha fazla kendimi geliştirip donatacağım.Beni bugünlere getirdiğin için sana minnettarım.
Çalıştım,çabaladım ve sonunda hayallerimin doruğuna geldim. Bu yolda ne kadar düşüp kalksam da sonunda mutluluğu da yakaladım.Sonunda başardım.Müzik Bölümünü birincilikle bitirdim ve istediğim bir orkestrada çalmak üzere adımımı atmak üzere bir yolculuk yapacağım.Çevremdeki insanlar arkamda,bana güveniyorlar ve beni kolluyorlar. Sevdiklerim,dostlarım hep yanımda olacaklar ve beni bu güzel günlere getiren geleceğim ;
Bana istediğimi verdiğin için sana çok teşekkür ederim,
Beni hayallerime yaklaştırdığın için sana çok,çok teşekkür ederim.
Şimdi diğer insanların,sevdiklerimin de geleceklerini güzelleştir,huzur,bereket,mutluluk,başarı,aşk,sevgi,başarı,güzel olan her şeyden dağıt.İnsanların yaşamlarını bir heykeltıraş işçiliği ile şekillendir.Kötüyü yont,iyiye dönüştür.
Aslında geleceğimizi şekillendiren bizler değil miyiz? Geleceğimizin heykeltıraşı bizleriz.İyi bir işçilikle geleceğimizi şekillendirirsek şaheser tarzı bir hayat; kötü bir işçilikle şekillendirirsek,daha doğrusu özenmezsek çamurdan bir heykel gibi olur hayatımız.
Sevgilerimle
Geleceğe umutla bakan Beyza
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.