- 558 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TURKUAZ 4
- Aptallar , aptal herifler nasıl kaçırırsınız. gözlerinden alevler çıkacakmışcasına sinirliydi Dimitrov. 5 yıldır lübnan da rusya için çalışıyordu. adam kaçırma, rüşvet, öldürme, devletin haberi yokmuş gibi devlet için çalışanlardan biri. Zengin bir iş adamı yada katil. Şimdilerde dünyanın her yerinden 3 tip gizli servis vardır. biri sadece bürokrattır , bunlar yeri bulur , araştırır, hedefleri belirler amaçları sorgular, buna göre insanları bulurlar , daha sonra ikinci tip gelir, bunlar ise dostluk elçileridir, iş adamlarıdır, ticari kimliği olan insanlardır, bunlar zemini hazır yerlerin duvarlarını çizer, bahçe neresi olacak, ev neresi, ne zamana kadar bitecek kimler oturacak vesaire, asıl olan ise üçünçüsüdür, yıllarca eğitim alırlar , ne olması gerekiyorsa hemen olurlar, diğer ikisinden üstündür, devletlerin çirkin çoçoklarıdır onlar, sevilmezler ama onlarsız da yapılamaz. işte dimitrov bunlardandır. aslında bunlardandı demek çok daha doğru . son bir yıldır yaptığı sadece türkleri kovalamak, libyada , cezayirde, mısırda hep kaybeden olmanın verdiği kin ve nefret yüzünden kendini toplaymaması üstleri tarafından ikinci ihtarı yemesi, paranın kesilmeye başlaması, hepsinin suçlusu şu kahrolası türkler düşüncesi.
- Nerde saklanıyordur bu Ali? karşısındaki adamın gırtlağını sıkarak sordu.
-bilmiyoruz efendim .
-Nasıl bilmezsiniz, dün gece sokağa çıkmadımı önünüzden, peşinden koşmadınızmı, arabayamı bindi? birimi aldı, ne oldu*
kafasını toparlamay çalışıyordu. Ali büyük para demekti hem almanya hemde amerika için çok büyük para.
- efendim beyaz bir mercedes vardı kapının önünde bir gün önce , o arabayı sordurdum, suudi bir taksicinin çıktı , evinde ölü bulundu.
- tanrım neler dönüyor burada! saçlarını parmaklarının arasına almış komarmaya çalışıyordu sinirden.
- Tamam bir kız vardı bu Amerikalı , ne oldu ona?
- efendim hala gözetim altında tutuluyor .
- tamam işte onun üzerinden gidin , Ali yi istiyorlarsa onu sorgulamamıza izin versinler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.