- 837 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÜL RÜYASI
Aşk sedalarının sesleriyle süslemişsin öpüşlerini
Salınıyorsun sevdiğim göklerden sarkan cennet dallarında
Ruhunda okunmayı bekleyen aşk sözcükleri
Sen bekliyorsun sevilmek için muhteşem bir aşkla...
Eski defterimin soluk gül rengi sayfasında yazan bu dörtlükle kayboldum dünyada. Dilimin ucuna bir gül dokundu ve ben gül kokladım sanki o anda. Bir gül soldu ellerimde ve yüreğimde bir gül sustu eridi sularda. Güller dünyasında nefes alırken gül kokularıyla, bir gül rüyası yaşıyordum ben inadına. Gül ruhumun gül akşamlarında gül şiirler yazıyordum sana. Çünkü sen Gül’dün. İsmine yakışıyordu Gül. Saçlarına yakışıyordu.
Teninde Gül’ü andıran bir pembelik vardı. Sulara yansıyor ve rüyalarıma giriyordu. Sen gülden yaratılmış nadide kadın. İncecik vücudunda güller saklıyordun. Güller kurutuyordun aşktan sayfalarında. Sen kuytularında Gül büyütüyordun ve hep gül kokuyordun denizlerin ortasında.
Sen Gül kadın! Gül rüyasında yaşamaktı seninle beni ölümsüz kılan mucizenin adı. Gül rüyasında bana dokunmandı beni şereflendiren. Dudaklarımı pembeleştiren gül senin dudaklarındı.
Gül rüyasının Gül kadını! Sen göllerin yeşil sularında badem gözleriyle gül dilinde gülümseyen sevgili. Gül şehirlerin var senin. Gül nehirlerin var Gül denizlerini büyüten. Ellerime dokunduğunda yaprakların kaldı avuçlarımda. Kuru kuru yapraklar dökülüyor her gece yatağıma.
Nasıl bir rüya bu sevgilim. Hem kısa, hem bir ömür. Sonsuzluk dokundurdun yüreğime. Sonsuzlukla konuştu gözlerim senin gözlerinde. Bir fırtına gibiydi sözcüklerin. Bir Gül rüzgarıyla savruluyordum Gül rüyalarının boşluklarına. Huzurun nağmelerinde yükseliyordu ruhum ve sen gülümsüyordun benim bu mutlu hallerime. Şimdi Gül rüyalarından uyanmak ölüm oldu bana. Uyandırma. Beni uyandırma Gül kadın. Bırak bu kısacık rüyada, uzun bir ömür yaşayayım seninle.
Gül rüyasında suya dokunalım birlikte. Ben de Gül’e dönüşeyim seninle usul usul. Sessiz sessiz Gül kokalım. Bağıra bağıra Gül açalım seninle. Gül ağaçlarında yürüyelim, Gül yapraklarında oturalım doya doya. Gül rüyasının semalarında parıldayan goncagül yıldızlarının altında Gülleşelim seninle. Asla açılmasın gözlerim. Güllere dönüşsün yaralı tenim.
Gül kadınım...
Hep gül bana.... Tut ellerimden ve Gül olalım birlikte. Gül rüyalarında suya benzeyelim akalım sonsuzluklara....
Gül gözyaşlarımı unuttun ama erkeğim. Neden gül ile ağlatıyorsun beni? Peki erkeğim söylesene Gül rüyaları arzulayan Gül kokulu mektubun elimde kuru bir Gül gibi beklerken. Sen nerelerdesin şimdi....?
Başka rüyalara mı gittin? Ben bulamıyorum seni.
Gül rüyalarında bekleyeceğim seni, Gül kokularıyla...
Sonsuzluklar dediğin aslında olmayan bir yalan erkeğim. Sonsuz bir Gül olabilirim ama gül rüyasının da vardır bir sonu unutma....
Ve seni bulduğumda bana anlat hangi rüyalara daldığını
Ve hangi bensiz anında Gül rüyasından uyandığını...