- 1399 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
POLİTİKANIN KANLI ELİ
Politika bilimden, sanattan, felsefeden ve dinden uzak durmalıdır. Çünkü bu alanların bütün insanlığı kaplayan değerlerle uyum içinde olması ve temiz kalması gerekiyor. Politika ise girdiği heryeri kirletiyor.
Aynı dinden, aynı milletten olmasına rağmen Timurlenk ile Yıldırım Beyazıd Ankara Savaşı’nı yapmış ve aynı dinden ve milletten nice gençler savaş meydanlarında can vermiştir.
Hz. Ali ve Muaviye arasında’ki anlaşmazlık ta tamamen politikti. Sonuçları İslamın Şia Sünni ve Harici ler gibi üç meshebe ayrılmasına, Peygamberimizin torunu Hz.Hüseyin’in Kerbela da hazin bir şekilde şehit edilmesine ve Müslümanlar arasında kapanmaz yaralar açılmasına kadar varmıştır. Müslümanlar bir daha birleşmemecesine kamplara bölünmüştür.
Karl Marx ’ın görüşlerini benimseyen insanlar Rusyada milyonlarca insanı katletmişlerdir sırf ideolojilerini hayata geçirmek için. Çin de Mao nun büyük zulümleri olmuştur. Hala da onun kalıntısı rejimin büyük zulümleri ara ara devam etmektedir. Özellikle Doğu Türkistanlı Türkler üzerinde büyük vahşetler uygulanmaktadır.
19. Yüzyılda bilim ve Teknoloji politik sebeplerle tamamen silahlanma yarışına dönüşmüştür. Bu durum Birinci Dünya Savaşına neden olmuş ve milyonlarca insan katledilmiş, milyonlarcası evsiz ve sakat kalmıştır. Devamında İkinci Dünya Savaşı meydana gelmiş ve daha korkunç katliamlar olmuş, binlerce şehir yokolmuştur.
Adolf Hitler Bilimi ve Teknolojiyi kullanarak Üstün Alman Irkı yaratma hayaline kapılmış, toplama kampında milyonlarca insan akla hayale gelmedik işgenceler sonucu can vermiş, milyonlarcası diri diri yakılmış ve vahşice katledilmiştir.
Yukarıdaki tüm örneklerde de görüldüğü gibi politika nereye el atsa orayı kirletmiş ve insanların unutamayacağı katliamların, zulümlerin, acıların yaşanmasına sebep olmuştur.
İnsanlığın gelişmesine ve daha mutlu olmasına katkı sağlaması beklenen bilim, sanat, felsefe ve din, politikanın karışması sonucu insanlığın felaketine sebep olmuştur ve olmaya da devam etmektedir.
İnsanlığın kurtuluşunun tek yolu yukarıda bahsettiğim alanlardan politikanın elini bir an önce çekmesidir. İşte o zaman bilim, sanat, felsefe ve din bizim daha mutlu ve barış dolu bir dünyada yaşamamıza katkı sunar....
YORUMLAR
Başka ülkeler hakkında da fikir yürütmek isterdim.
Fakat siz yeterince anlatmışsınız.
Şuan bizim ülkemizde acilen;
Siyasetin içinde yalanı ayıklayacak, arsızlığı, hırsızlığı, ahlaksızlığı ayıklayacak ve üstlendiği görevi kutsal sayacak taze beyinlere ihtiyaç var.
Bu da ahlaksızlık üzerinde nemalananların işine gelmez.
Çoğunluk nemalanıyor.
Bu yüzden insanlar birbirini çok kolay harcayabiliyorlar.
Şuan ülkemizde birilerinin birbirine yabancı göziyle bakması, kinle nefretle dolması bu yüzdendir.
Politikanın suçu yok.
Suçlu halktır.
Suç o politikanın merkezine sahtekarları yerleştiren halkındır.
Güzel bir çalışmaydı.
Saygılar.
Müsadenizle tarafından 7/16/2013 8:29:50 PM zamanında düzenlenmiştir.