gibi ya da olan
turkec yazmadigimi soyleyen dostlara tesekkurler.
almanyada turkce klayve yok degil. kimim yada nece dusunuyorum, bilmiyorum. turkum almanlar oyle diyo. alman gibiymisim turkler boylr diyo. belki bir gun kim oldugumu bulup ona gore yasarim. :)
siir gibi dusunup siir gibi yazmayanlar var. siir gibi yazip siirsellikten yoksun birakanlar var. sanirim siirden kacinmamin nedeni de bu. siir gibi duymamak. siirden, gibisinden nefret ediyorum.
insanlar nedenler sunar size. aslinda olmayan seyler. her birey yasamini surdurmek icin herseyi ve herkesi harciyor acimazsizca. yasam bir siir aslinda siirlerle bozmasak onu.
annem babamda siir gibi baslamisti. babamin enginligi annemin duygusuzlugu yikti evimizi.
annemin inanilmas bencilligi yuzunden babam ayrildi. ve ben pisikologdan yardim alıyorum her zaman. insan ve yasamin bilimsel varligini ogreniyorum. buyuk taravma yasadim once.
ahmet de yok ustelik. oysa onu sevmistim. yasam bizi bekliyordu. belki hala bekler.
ahmetten bir babam cikasaksak, benden bir annem ciksa istemem boyle yasami.
ahmeti sevmistim, bir tek soz soylemeden dondu gitti. uzulmeye gerek yok. ben istedim askim oldu. istemiuorum yok olsun. gelecegi yok saten yuregime guvenim hic yok.
sevdigim bana gore degil, yararli olani da ben sevemiyorum. herkse slmla.
YORUMLAR
aldığım mesajlardan edindiğim şu ki fulda'ya olmamış olanı olmuş diyecek kadar çocuk değil artık. Eminim o da kimden ne tepki geleceğini iyi kötü seçmiştir bu arada.
olmamış fuldacım bir kaç konu var, kişisel sorunlarına dair. bunların çözümleri için dua edelim sana. ama bir konuda seni temin ederim "giden gider kalan sağlar bizimdir".
İnsanlar yaşadıkları her ne olursa olsun bunları yaşatanların tuzaklarına düşmemeliler. Sen kendine iyi ve sağlıklı bir yol bul yeterki.
ama bu bir eser değil, bir iç döküş ancak. Söylemlerinin tersine ağlak bir yazı üstelik. Senin tabirinle melankolik bir ifade ediş.
Sevgimle ...
Fuldacığım resmin cok tatlı. Yazında gerçekçi ve doğal.
Sana hayatın zorlu yollarında başarılar diliyorum.
Sevgilerimle
Fulda cığım seni anlamakta kesinlikle zorluk çekmiyorum bu ikilemi sen ve senin gibi binlerce gencimiz yaşıyor.İlla ki Yurt Dışında olmanız dan değil.Anne-baba uyumsuzluğu,ruhsal sorunlar ,travmalar,yalnızlık hissi ve Ahmet'te yok...olsun Ahmet yok...ama bizler seni çok seviyoruz,yaz ne istersen yaz....bu makalende harika bana inan çok kişi bunu yazamaz...sevgiler....