- 500 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
gidiyorsun..
SEVGİLİM:. Sana demiştim sensizlik bana yaramaz diye. Susmuşdun, deseydin ya bir gün gidicem diye. Dİyemedin tabi, karşında seni tüm saflığyla, masumuyitiyle seven benn varken incitmeye korktun.! Keşke o zman konuşup ağlasaymışımda şimdi bin defa ölmekten iyiymiş. Tamam en başa dönelim ben affederim seni. Bİlseydim gideceğini Gİtme derdim kapanırdım ayaklarına belkide. Ama yoksun, sen yoksun ben yokum, DEmli çayımız yok, SAksıda büyütüceğiz çiçeğimiz yok, berqber hazırlıcağmz valizimiz yok, kokun yok, nefesin, sesin hele o gözlerin hatırlamak bile istemiyorum ama olmuyo, ne ypayım?? YOkluğunun acısını nerden çıkarayım.? senin beni öldürdüğün gibi kimleri kırayım ? nereye kime sığınayım ? GELL be sewgiliM’m.. özlemin canımı öyle bir acıtıyorki .. Yanımda ol benimle , yine yalan söyle , yine tartışayım senle niye ıslattın bni diye. daha çok bekle beni niye yavaş yavaş süsleniyorsun diye söylen kndince. burda ol, sensizliğin yeri gözüküyolr söyliyeyim sana . yok gelmiceksen bu sehir bna dar, boş.. nefes alamıyorum be sevgilim. Gidiyorum benden tıpki senin yaptığın gibi. bir sen bir ben vardık eskide şimdi sadece mazi.
YORUMLAR
giden gitse de kalpte iz bırakmıştır giden gittiğinden bir parça alıp gitmiştir unutlmz yaşananlar ancak bastırılır...yüreğine sağlık şairim