- 1699 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HÜZÜNLÜ KEVAŞELER
SON KİTABIM -HÜZÜNLÜ KEVAŞELER- <3
ÖNSÖZ
Allayıp pulladiğın sevdaların olacak.Geçmişte bıraktığın acılarınla sevinçlerin kavgasında kırk yaşına geldiğinde hakemlik yapmaktan zevk alacağın birikimlerin olacak hayatında.
Bir sigara keyif için yakılacak bir kadeh şarap kutlamalarda kalacak.
Hayatı anlamaya başladığın ilk günden itibaren yaşın kaç olursa olsun güçlü yapılanmaya planlayacaksın ruhunu.
Ayakların neşe içinde parmak uçlarında uçuşarak geçerken yaşam;bastığında da tabanlarının her zerresinde o zemini hissedeceksin.
Kadın olmak hayata 1-0 mağlup başlamak değil 5-0 galip başlamaktır!
Bunun keyfini gözlerini süzerek daima süreceksin.
Ama bu değil tabiki önüne gelenle sevişeceksin.
Ahlaki değerlerini yitirdiğin gün psikiyatri kliniğinden yer ayırtma günündür.
Ruhun bedenin kadar değerlidir.Onu da tıpkı bedenin kadar temiz tutacaksın.
Ellerinin uzayan tırnaklarını kesebilirsin , ruhunun tırnakları uzamaya başlarsa ve içten içe tırmalarsa seni egoların ,ihtirasların ve bencil tarafın işte onun kanını durduracak tampon tedariği ne zordur bilemezsin.
İnançların olacak.
Hangi din olursa olsun birine mensup olacaksın.
Allah’ın var olduğuna olan inancını hiç yitirmeden O’nun senin doğruluğunla orantılı ödüllendireceğini aklından çıkarmayacaksın.
Aşk var biliyor musun?
Bunu kaç kez yaşarsın bilmiyorum ama inşallah en güzelinden yaşamalısın.
En güzelinden yaşayamayabilirsin pekalaya ama bu seni bitirmemeli.
Hayatındaki erkeğin dünyanın merkezi olmadığını unutmamalısın.
Güçlü olamadığın durumların da olacak elbet buna dayanacak desteği kendi içinde bulmalısın.
Hemcinslerim ! Kadınlarımız, kızlarımız!
Hayatımıza iz bırakan en güzel şey kötü tecrübelerimizdir.Bunlardan faydalanmayı iyileştirerek kendine çevirmeyi bilmelisin.
Çünkü kadın sensin aile seninle oluşur.Erkeğin ailesine karşı bir gözü körken sen olmayınca iki gözü de kör olur!
Bana gelince,
Küçük mutluluklarla büyük hesaplar yapmayı bitirdim.Hoş ben hesaptan anlamam! On bin lirayı bir kerede sayamam. Canımın içi ablam olmasa herkes bana kazık atar.Bu durumda hesap yerine hayal kelimesi daha uygun olur sanırım.
Aşkın bana yetmeyeceği kadar küçük ,ağır geleceği kadar da yaşlı olduğu fikrindeyim şu aralar.Çocuklar ve hayvanlar konusunda büyük ve sınırsız umutlarım var. Sırlarım da var ama bu hayatımın sırlarla dolu olması anlamına da gelmez tabi. Kaderciyim..Yaşadıklarıma karşı hala dimdik duruşumun kadere olan inancımın sebep olduğunu düşünürüm. Mucize bendedir aynadaki aksimde. Herkesin beni sevmesine olanak yoktur.Böyle bir çabam da olmamıştır.Kendimi bildim bileli saydam ve samimiyimdir.
Kırk yaşıma yaklaştığım bu günlerde hala kendimi seviyorum..Ve ölene kadar kendimi sevmeyi düşünüyorum. Yüce Atatürk’ün dediği gibi dahili ve harici düşmanlarımdan özür diliyorum...
ALMILA ERDEM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.