Özlemektir, sevmek..
Ne güzeldir sevmek, ne suçu var, ne de günahı.. Sadece sevmeyi bilmeyenlerin tıkırtısı sarmış her tarafı. Sevmek ; Mutsuzken, çaresizken, umutsuzken hissedilir.. Öylece uzaklardan, öylece sessizken. Kavuşamayacağını bilerek özlemektir sevmek.. Sarılmaktan ziyade, hayalini kurmaktır sevmek.
Çabasının boşuna olduğunu bilmiyordu, ya da bilmemezlikten geliyordu, bilmiyorum. Kırılmıştım bir defa, tonlarca söz döksen ne fayda.. Öyle samimi severken, masumca özlerken, bir darbe almak her şeyi mahvetmişti.
Parçalarımı toplamaya çalıştım sessizce fakat onun yolu aynıydı, değiştirmedi beni göre göre..
Her zaman ki gibi içime atıyordum. Başka yapabileceğim bir çare de yoktu. Hiç farklı bir yol denemedim üzüldüğümde..
Çünkü ; Tek yolum vardı, o da bağırırcasına içime atmaktı.
Hayat, bıçağını hep benim üzerimde biledi. Bunu, kendisine ihanet edenleri daha keskin öldürmek için yapıyordu.
Beni kullanmıyordu, yardım ediyordum. Sadece dost olmuştuk. Çünkü ; Sırlarını çözmüştüm.
*Enes Demirci*
YORUMLAR
bağırırcasına içine attığın neydi..:))
ve darbe nedendi bu darbeye hazırlığın olmuşmuydu işte bütün mesele burda..
ve ve içine atmak sonuçta kelebeği öldürmekte var amma..
yapma ve etme demedi mi hiç yüreğiniz..merhamet kılıcını çekip gururunuzu ortadan biçmedi mi..
çeker ve biçer inşallah diyelim mi yoksa kelebek ölsün mü:))
ölmesin bence ..saygılarımla güzel kalem