- 1375 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AYDER YAYLASI
18 saatlik bir yolculuk. Dile kolay on sekiz saat otura otura gitmek
Evet yolculuk biraz meşakkatliydi ama deydi.İstanbul-Rize arası 18 saatti , tabi birde Rizenin Pazar ilçesi ve ordan da Ayder yaylasına çıkmak neredeyse bir gün sürmüştü.Nihayet yeşille buluşmuştuk
Kalacağımız pansiyona giden yol kenarında turistler için bir çok
Pansiyon vardı nedense bizimki en uzağıydı.Nihayet pansiyona varmıştık ve odamıza yerleştik. Güzel bir pansiyondu sakindi
Gittiğimiz gün şenlik varmış,yerleşir yerleşmez bizde şenliğe katıldık
O koca dağlar , dağların tepesindeki dumanlar ve yeşil örtü hep beraber horon teptik sanki her şey bize eşlik ediyordu.Akşama kadar eğlendik.Birçok turist vardı Türkiyenin her yerinden yerli turist kadar yabancı turistlerde vardı.O kadar yorulmuşuz ki gece olunca nasıl uyuduğumu hatırlamıyorum. Buraya gelenlerin bu tür şenlikleri kaçırmaması gerkir gerçekten eglenceli.Hele bir de yaylağa çıktığımızda manzara muhteşemdi.Dağın en tepesindesiniz ve o dumanın içinde sanki kaybolmuşsunuz tabi yaylaya çıkmakta kolay olmadı.Çünkü dağın zirvesi ve arabayla çıkmak gerçekten zordu sarsıla sarsıla bir yolculuktu.Yaylada beni en çok şaşırtan şey ise oraya bile cafeler, çay bahçeleri yapılmış olmasıydı.Gerçekten doğayı turizm için iyi değerlendirmişler.Yayla ile pansiyon arası 7 km , pansiyondan otobüse bineceğimiz yani Pazar ilçesi 10 km bir de 18 saatlik yolu koyarsak üstüne açıkçası yayladan inmek istemedim amam maalesef gitme vaktı gelmişti.Rize gerçekten hem mavisiyle hem yeşiliyle bir doğa harikasıydı Türkiyede gezilecek yerlerin listesinde baş sırada gelmeli.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.