- 1311 Okunma
- 10 Yorum
- 1 Beğeni
Ben şimdi...
Bugün canım çok sıkkın, çok!
Kimseyle konuşmak istemiyorum. Hele kocamla, hiç!
Dün gece müthiş bir kavga ettik. Daha doğrusu o söyledi, ben dinledim. Aslında ona verecek çok cevabım vardı ama onun seviyesine inmemek için sustum!
Onurumu incitip beni kırdığı için sustum!
Neymiş efendim; uzun zamandan beri benden şüpheleniyormuş. Dün gece, bu şüphesini doğrulamak istercesine portmantoda asılan çantamı hışımla alıp başladı karıştırmaya.
Ne bulacaksa?
Çantam, öyle karmakarışık değildir ki. İçinde, bir güneş gözlüğü, bir paket ıslak mendil, parfüm, küçük bir not defteri, anahtarlarım ve cüzdanım…
Bütün bunların arasından bir de kırılmış sigara çıkınca olanlar oldu. Sigaranın sağlam tarafından tutup gözüme sokarcasına gözlerini bana dikti ve o gür sesiyle, “Sen o..pular gibi sigara mı içiyorsun? Zaten uzun zamandan beri senden şüpheleniyordum.” Demez mi.
Ne söyleyeceğimi şaşırmıştım. “Sen de içiyorsun ya” diye bir savunma getirince sigara içtiğimi bizzat kendim doğrulamış oldum.
Aslında onun kül tablası gibi kokan nefesine daha kolay katlanmak için içtiğimi, ruh halimden anlamayıp beni sorunlarımla baş başa bıraktığında sadece ona içimi döktüğümü bilse. Off! Bilse bilse bilse! Bunların sonu gelmiyor işte!
Benim asıl anlamadığım, sigara içenlere ne zamandan beri o…pu denildiğidir. Bilen varsa söylesin.
Bugün canım çok sıksın çok!
Emine UYSAL/12.07.2013
YORUMLAR
malesef kendine güveni olmayan insanlar hiç düşünmeden karşısındaki insanı sudan bahanelerle gururunu kırmayı marifet sayarlar. hele kadınsa ne kadar yargılarsa o kadar zevk verir erkeğe ...üstünlük meselesi bu sanırım... o kadar çok hemcinsimiz bu olaylarla karşı karşıya ki her gün duyabiliriz. çok güzeldi canım saygılarımla. hayırlı ramazanlar.
Bu devirde hâla böyle öküzlerin var olabileceğine inanmak istemiyorum.. Lakin yorumlara verdiğin cevapları okuyunca görüyorum ki var. Allah yardımcısı olsun bu tür öküzlerle bir hayatı geçirmek zorunda olan kadınların.
Bütün bunları söyledikten sonra hemen şunu da belirteyim: Sigara esas itibariyle hiç kimseye yakışmıyor ama kadınlara ben hiç yakıştıramıyorum. Efendim erkek içer de kadın niçin içmesin değil mesele..Kadın dediğimiz o harika varlığın eline yakışmıyor..
Yazı güzeldi..Uzun bir aradan sonra güzel bir yazı okudum kaleminden.
Selam ve sevgilerimle.