HEYHAT!!!
Büyük vurgunlarım var sana dair küçük günahlarımla sarılı ,açığa çıkarmanı bekliyorum pişman olduğun herhangi bir anında, karartı halinde karartılmış halimle tutuyorum şimdilik derinlerde bir yerde , mecaz hali sen de aşk olan o şeyin ,gerçek adını bilmekse isbat gerektiriyor sana , benim sunmak için tek parça delilim kalmamışken , şimdilik çırpınarak yeniliyorum sorularına , sorgularına , soğukluğuna...bak nefesim bile yetmiyor anlatacaklarıma, büyük bir şairden mısralarını ödünç alsam diyorum ,yıkayabilirmiyim ?aklındaki aşkın en mecaz halini ...ve aklında yer etse gök kubbeye değecek kadar bende gerçek olan sen...
Heyhat ...!!!bak gene düştü yazıma kar , elini kollunu sallayarak sensizlikle geçiyor önümden polen şenlikli bir bahar... gene nefesimin üzerine oturdu sesin, ruhumun en baş kaldırmış halini bağladın bak suni bir azrailin eline , ben bildiğim acı olan tüm tadları yudumladıkça daha bir alevlenerek düşüyorsun ,en kırmızı kor halinle içime...kadehim mi tutuşuyor yoksa ben mi? bu sorularla eşlik ediyoruz gecelere kan çanağı gözlerimle ...ne demeli bilmem ,zamansızca ,önce çıkıp gelip, sonra gitmelerine ...
Bağladıkça ben seni aklıma çözülmesi güç düğümlerle, sen çözüyor ve asıyorsun kendini boşlukta kalabalığa karşı gözümün gördüğü meydanlarda ,zorla gördüğüm pusuya yatmış kaçak rüyalarım da , günlerce sallanıyorsun gözümün önünde göğsümün tam üzerinde...uyandığım da soğumuş oluyor üzerimde terim , kurumuş oluyor ağzımda dilim...hayallerim mi sığmıyor beynime? , varlığın mı çok büyük geliyor bedenime ?,belki de sana anlatmam için çok az kelime verdin elime...yada sen bilmiyorsun ne demektir gizli özne...
ne demeli bilmem !...huzurunu benden uzak kargaşanı ayen beyan yaşadığın haline...belkide bu temaya verebileceğim tek kelimem heyhat...
Bırak şimdi en bildik heyezanıyla iki yanıma düşsün elim, bırak avuçlarından olmayı ceza olarak hak etmeyi becersin ...
heyhat ki ne heyhat... ben tüm bildiklerimi erteledim sonralara ,söyle!!! var mı ?, sana ıspat için bildiğin bir delilin.....bak gene camları buğulandı gözlerimin...