- 780 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İyi misin?
iyi misin?
İyiyim ya sen? Bende iyiyim alışılagelmiş bir kelime dizisi...hayır iyi değilim bugün hatta çok kötüyüm ,berbat ötesiyim.Ne bileyim işte biraz bulutluyum,parçalı bulutlu hatta...... Arada güneş açarım belki Aydın havası olurum genellikle öyleyim.. birden gürler,patlar,yağar gökkuşağı açarım... Arada toprak kokarım. Arada çiğ damlalarına karışırım. Bazen kırağı tutarım.Bazen de sisli olurum.Arada yazar çizerim beğenmezsem karalarım üstünü çizerim.Ama asla kağıdı buruşturup atmam sanılanın aksine. İyi misin ?Evet iyiyim ya sen? Film izlerim kötü olduğum da dram,Romantik komedi Ama asla gerilim değil.... Yağmurlu havalarda özellikle dışarı çıkarım en azından balkona elimde kahvemle mis gibi havayı içime çekerim kollarımı uzatıp ıslatırım damlaların arasında. Çikolatayı kahveye batırıp yerim denediniz mi hiç ?sanmıyorum değişiklik yapıp deneyin iyi hissediyorsunuz. iyi misin ? Evet iyiyim ya sen nasılsın? Fazlaca üzerime gelinmezse iyiyim, aşırı sevgi sevmem boğulmadan boğmadan olacak.Bırakın uyku haricinde de yalnız kalayım. İnsanları kırmayı sevmem kırılıncada belli etmem 2 basamak uzaklaşırım. iyi misin denildildiğin de de evet iyiyim... Akşam ezanında dışarda olmayı asla sevemedim.İçimde huzursuzluk oluyor çözemedim halaa... İyi misin? Kötüyüm desem ne olacak ki o an dokunabilecek misin kanayan yaraya,dokunabilecek misin? Kendi içinde iyi olmayı öğrenmek lazım kanamayı durdurabilmekiçin... Evet iyiyim,iyisin,iyiyiz.........
&lalyüreğim&&
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.