- 712 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şizofrenler Kan Ağlar 4
Ben onlardan değilim, onlarda benden değiller.
Ben aslında hiç kimseyim var mıyım, yok muyum, ölü müyüm, yaşıyor muyum inanın bende bilmiyorum hayat tuhaf bir kadın görüyorsun ve geride hiç bir şey bırakmıyorsun silip atıyorsun her şeyi sadece ama sadece o insana yoğunlaşıyorsun hayat böyle işte günün nasıl geçer karşına ne çıkar hayatını hangi olağan üstü olaylar değiştirebilir hayat bu kadar işte dostum.
Tatil bitti ve artık gemide değilim hayatımı bu şehirde nasıl geçireceğim onu da bilmiyorum kaptana da ayıp oldu sanki hiç bir şey söylemeyip kaçmakla zavallı yaşlı bunak beni hala odamda yatıyor zannediyordur acaba olmadığımı fark ettiği zaman neler yapacak tavrı nasıl olacak beni özleyecek mi ya da iyiki kurtuldum bu manyaktan deyip sevinecek mi inan hiç bilmiyorum ama üzülür sanırım çünkü ona değer verip seven koskoca gemide bir tek vardım ya da yanında ben varım diye başkaları yaklaşmıyorlardı hayat işte dostum hayat böyle boktan bir şey.
Şimdi bu İzmir’in sokaklarında yaşayacağım günleri düşünmeliyim ilk önce bir iş bulup çalışmalıyım en azından kafamı sokayım dostum. Neyse ki param var ama nasıl saklayacağım onu da bilmiyorum. Neyse biraz dolaşayım bakalım bu şehri tanımalıyım dostum yeni arkadaşlarımı bulmalıyım benimle aynı kaderi paylaşan bir çok insan vardır illaki.
+Hey çırak git uyandır şu lanet olasıca pisliği saat kaç oldu yanıma gelsin
-Tamam kaptan.
-Kaptan, Kaptan, Hey Rodrigo sana diyorum
+söyle dostum ne diyorsun?
-Camus
+Ne olmuş Camus’a?
-Kaptan Camus yok?
+Nasıl yok?
-Camus hiç bir yerde yok ve odasında bir mektup buldum.
+Ver şunu haydi.
Sevgili yaşlı bunak
Bende hakkın çok ödeyemem bunu kendine dikkat et ve yorma artık Camus olmayacak kusura bakma seninle ilgilenemeyeceğim.
Sana gidiyorum deseydim eğer yine beni durdurmaya çalışıp kriz geçirdiğimi söyleyecek ve beni odama kilitleyecektin bunu yapacaktın biliyorum bende olsam bende yapardım çünkü. Ama ben o kadına aşık oldum o kadını bulacağım nasıl yapacağım bilmiyorum bunu ama bulacağım.
Tanrı seni korusun Alfred Camus.
Olamaz bu adam tam bir kaçık beynini peynir ekmek arası yapıp yemiş adamım çıldırtacak beni ama işin gerçeği artık Camus yok ne tuhaf o çatlak, hayatı deli dolu anlık yaşayan bir adamın bu gemiye sıkışıp yaşayacağını düşünmek benim aptallığım.
Tanrı yolunu açık etsin Alfred Camus, Tanrı yolunu açık etsin.
+Merhaba Ben Alfred Camus bir şey sora..
-Ne diyorsun lan sen?
+Hey beni anlamıyor musun
-Haydi Engin uzayalım turist katili olmayalım sabah sabah.
Seni anlamazlar genç onlar bu semtin pisliği. Merhaba bana anlat derdini.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.