PERİ MASALI
"BİR VARMIŞ,BİR YOKMUŞ..." BU SÖZ UYKUYA DALACAK EVLATLARINA ANNELERİNİN SÖYLEDİĞİ BİR SÖZDÜ.BİR MASALIN İLK CÜMLELERİYDİ.ARDINDAN MASAL BAŞLAR ANLATILANLAR ANLATILIR,SÖYLENİLENLER SÖYLENİRDİ.MASAL BİTER İYİLER MÜKAFATINI ALIR KÖTÜLER CEZALANDIRILIRDI...
ÖYLE BİR GÜN GELDİ Kİ BÜTÜN MASALLAR ANLATILMIŞ,BÜTÜN DESTANLAR BİTİRİLMİŞ AMA GERİYE SÖYLENMEMİŞ TEK MASAL KALMIŞTI.O BİR ŞAİRİN KALEMİNDE CAN BULAN PERİ MASALIYDI.ONU ŞAİRDEN VE PERİ MASALINDAN BAŞKA KİMSE BİLMEZDİ.ÇÜNKÜ O MASALI HİÇ BİLEN YOKTU.
YASAKLANMIŞ GİBİ KİMSE ANLATAMAZDI O MASALI.ÖZLEMLE BEKLENİRDİ DEVAMI AMA KİMSE ANLATACAK BİR ŞEY BULAMAZDI.ÇÜNKÜ O MASAL SEVDANIN EN MASUMUNU,EN GÜZELİNİ,EN YALANSIZINI ANLATIRDI.O SEVDAYI DA ŞAİRDEN BAŞKA HİÇ KİMSE ANLATAMAZDI ZATEN.
ŞAİR SÖZE BİR BAŞLARSA ONU DİNLEMEYEN KALMAZDI.SESSİZLİK SUSARDI ADETA,YAPRAK KIPIRDAMAZDI.O ÖYLE BİR MASAL ANLATIRDI Kİ O NE ZAMAN BU SEVDAYA BAŞLASA GÖKLER AGLARDI.ANNESİ KUCAGINDA AGLAYAN ÇOCUK SUSARDI.BÜYÜK BİR SUKUNET KAPLARDI ETRAFI.ÇÜNKÜ O PERİ MASALINI ANLATIYORDU.YALANSIZ BİR SEVDAYLA.ONUN PERİ MASALI HEP SEVİLDİ.HATTA EZBERLENMEK DAHİ İSTENDİ.AMA ÇABUK UNUTULDU.ÇÜNKÜ ŞAİR KADAR GÜZEL VE MASUM ANLATILAMIYORDU.
ZAMAN ÇOK ÇABUK GEÇTİ.GEREK ŞAİRİN YOKLUGU GEREKSE PERİ MASALININ SUSKUNLUGU GEÇMEDİ YÜREKLERDEN.HEP ÖZLEM VARDI O MASALA AMA KİMSE BİLMEZDİ O MASALI.KİMSE ŞAİR GİBİ ANLATAMAZDI.OLUR DA GÜN GELİR YATAGINDA ÇOCUKLAR UYUYAMAZSA BUNUN NEDENİ KİMSENİN ŞAİRİN PERİ MASALINI BİLMEYİŞİNDEN OLACAKTIR.ÇÜNKÜ O SEVDANIN EN GÜZELİNİ MASAL GİBİ ANLATTI.
ŞİMDİ O MASALI KİMSE BİLMEZ.BİR PERİ MASALI VE ŞAİRDEN BAŞKA.
İSHAK SAKA