- 1213 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Ben senin için,
Ben senin için,
Ben senin için bir kayıp değilim…hiç olmadım da,ne değerim kalmış yanında ne de kıymetim…nezaman gittinse hep ben döndüm sana,her seferinde kayıp etme korkuları yaşadım.içimdeki ince sızılar bitmedi hiç,çünkü ben seni çok sevmiştim…hiçbir gidişinde geri dönüş yapmadın,gurur yaptın...yada öylesine bir sevgi diye başladın derin duygular olmadığı için kolayca bitirebildin.gurur insanı bitirir, yok eder...kazanımlar o kadar kolay değil,kazandığın her değerin bir bedeli vardır. o yüzden kayıplar o denli kıymetli ve arkasından üzülür ağlarsın..ve son gidişinle öyle anlaşılıyor ki değer vermediğin biriymişim...sana ilk defa artık aramayacağım demiştim buna rağmen bir kerecik olsun aramadın, sormadın...anladım ben. hiç beni merak etmedin,ne özel günümde ne de yalnızlığımda…benim hiç bir kimsenin ne düzenini ne de huzurunu bozma gibi bir niyetim yoktu...sadece kaldığı yerden devam etmekti... olmadı,istemedin işte...sevgi o kadar kolay kazanılan bir değer değildir.en değerli kazanım sevgidir, sevginin değerine paha biçilmez. hiç bir şeyle mukayese edilmez... olmayınca yürekte küçük nedenlerle seni kalben seven birini ötelersin... uzaklaştırırsın... yalan sözlerle tatlı dille seni kendine bağlayanlar ise gün gelir seni yarı yolda bırakırlar, bıraktığını anlarsın ya o zaman her şeyin çok geç olduğunu da anlarsın...herkes yolunu almış olur o vakit...aşkı bitiren mesafeler değil bahanelerdir.
28.06.2013
Çölçıkmazı