- 717 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
af ettik karşılıklı birbirimizi bugün ikimizde...
bugünlerde de ne oldu ki bana...pek anlayışlı oldum herkese...geçen sene karakolluk olup,ordanda mahkemeye çıktığımız birisiyle karşılıklı oturduk bugün...el sıkıştık ikimizde...küstük ikimizde bir yıldır birbirimizle...bir öfke anında tartışıp şikayetçi olduğum bir beyle barıştık bugün...geldi oturduğum masama...oturabilir miyim dedi....elbette dedim...neden olmasın...sustuk bir zaman...söze nerden başlayacağız ki....biryerden başlamak lazım....
sizlerden özür dilemek istiyorum ne zamandır dedi...sizin uzlaşmaz tavrınız hep engel oldu bana ama bugün gördüm ya sizleri burda...ne olursa olsun dedim,konuşup anlaşacağım sizlerle...
çok kabaydınız o gün dedim.ağzınıza geleni söylediniz bana...sarhoştunuz bir de...
başını öne eğdi...haklısınız dedi...özrüm kabahatimden büyük sizlere karşı...bende o gün neden öyle davrandım anlamadım dedi...
biliyor musunuz dedim duruşmada kaç kez hakim sordu bana...maddi tazminat istiyor musun diye...hayır dedim...istemiyorum...istemem kimsenin parasını...ben fırsatçı değilim...avukatım çok kızdı sonraları bana...istesem maddi tazminat alabilir mişim...alacaktık donuna kadar dedi....sürünsün...istemem dedim kimselerin parasını...
başını önüne eğdi adam...sustu...haklısınız dedi alabilirdiniz...almadınız...istemediniz....
güldüm...
biliyor musunuz dedim...hapis cezası aldırdığım üçüncü kişisiniz...birisi 7 yıl yatti...diğeri sizler gibi üç yıl ve üçbin tl.para cezası ile kurtuldu...
sizlere bir kötülüğü dokunur diye hiç düşünmüyor musunuz bu kişilerin dedi...
neden dokunsun ki dedim...bak sizde aldınız ceza şimdi burda karşılıklı oturmuş çay içiyoruz ve konuşuyoruz...sizler bana düşman mısınız dedim...
aslaaaaaa dedi.....asla düşman değilim....ben hak ettim o cezaları yerden göğe kadar...o gün sarhoştum ve sizlere hakaret ettim,saldırdım ...
eşinizi hiç durmadan dövüyor ve hakaret ediyorsunuz...bende o gün bu adam bana böyle davransa hiç acımam derken olaylar bana döndü...hedefiniz ben oldum aniden dedim...
sustuk gene karşılıklı...sözler bitmişti nedense....
ben sizlerden izin isteyip ayrılayım artık dedi...izin sizlerin dedim...yalnız size şunu diyeyim...sağda solda ben ona maddi tazminat verdim demeyin...almadığım tazminatı isterim o zaman....
candan emirsoy
24.6.2013
pazartesi
izmir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.