- 848 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
virgül nerelerde kullanlır
noir desir eşlğinde, birazdan alacağım elma tozu çayımı düşleyerek, edepsiz lakırdılarıma sünger çekmek istiyorum..
şaka yaptım, daha da abartmak..
kendine aşık biri için bunun ne demek oldunu bilirsiniz..çünkü şiirlerine kendi fotoğraflarını eklemiyor, copy paste kulluğu yaşamıyor, yorumlarını da bi yürek tablasında demledikten sonra piyasaya sürüyor..
ya aslında canım fevkalade sıkkın..çünkü pazartesi adını verdiğimiz haftanın ilk iş gününün hemen önümüzdeki tekerrüründe, başına benim kadar taşlar düşesi sınavlarım başlıyor..dert mi, değil..dert olan sınavlar değil yani..
abuk subuk kirchoff yasalarından, inheritance ile bişeyleri başarıyla implement, override ve extend etmelerden sonra, önemli insan olmak, dert..
basit insanlarla önemli insanlar arasındaki farka bakar mısınız, önemi insanlar javada bi oyun yazarlar, basit insanlar da bu oyunu oynarlar..sonra perde kapanır, oyuncular seyircileri selamlar, kiramen katibin görevlerini münker ile nekire terk eder..
noldu şimdi, inheritance’ın ne olduğunu bilerek daha saygıdeğer bi konvoyla arkamıza yaslandık..
ya hala bile öfkeliyim..
dün akşam sizce köprünün başında kaç dakika otobüs bekledim..40..!!!daha önce 9 dakikada gittiğim yolu 45 dakikada gitmekle kalmayıp üstüne bi de o kadar zaman otobüs bekledim, sinirden ağlayabilirdim, hatta ağlamak için çırpındım bile denebilir, ama rüzgardan korktum..
sonra lanet otobüs geldi, tam orta kapının karşısında, en az dört insanın dikilebileceği kadar alanda valizler yığılmış, mübarek şehirler arası otobüs bagajı..
ardından kalabalığa aldırış etmeden filancanın gelininin dedikodusunu yapan teyzeler..
benim elimde de "içerde eylem var"ım..lanet olsun, çok aktivistim..
cevizlibağda inip tekrar bişeylere binmek ne kadar da yorucu, arka kapıdan sığmayı zor başardım, kalabalığı tasavvur edin..neyse ki, öfkeli bakışlarımdan korkan bi amca bana yer verdi..
önemi insan olduğumu mu anladı ne..
birazdan küçük hayranım burada olacak..
onunla kelam ederken yine pazartesi ile gelecek çalkantılı günelrimi düşüneceğim..
ama..
şükür ki, erik ağacının dalları arasından bakındığım birilerim var..
lütfen birileri yazımı anasayfadan düşürsün,
hayranım gittikten sonra gelip bişeyler daha dökülmek istiyorum..
yüreğime sağlık
eyv..
hayranım gideli epey oluyor..
ruhumu soyunarak hata mı ediyorum bilmiyorum, bildiğim, çalamadığım çırpmadığım kandırmadığım ve oynamadığım..
ardarda sıralanan, eş görevli kelime ve kelime gruplarından sonra virgül kullanlır, bi de bunu biliyorum;fakat yetkin imla bilgimi kullanmak istemiyorum..