eva dan liye aforizma
gördüm yazını korkmadım dönüp tekrar terar okudum olmadı lie. bak olmadı yine düşümüz. karaltılar görüyorum kentte kaç zamandır .bir akşam karaltısı sana olan duygularım
bir kent oluveririm sonra. ne olsun işte korkmak ah işte... korkmak...yok yok lie sana söylüyorum .bu yazılar senin .senin teninde dolaşmalı diyorunm dudaklarım . olmaz kusar yalnızlığım korkak o... ah ...korkar..
hadi bırak beni şimdi . neden hergün öldürüyorsun beni. yüzünü seçmeye çalışıyorum. öldürmeli diyorum platonu sonra. öldürmeli değil mi lie. evet evet ben eva diyorum sana
öldürmeli diyorum ideali . bırak artık peşimi lie. hergün baştan aşağıya tükeniyorum..uzak dağları düşün içinde çocuk atlıları ovaları yüksek ovaları kır akşamlarını bahar bulutlarını yağmurları düşleri düşün lie. korkuyorum lie . öldürür mü düşler beni . öldürmeli mi platonu ..korkuyorum.. o beni öldürebilir..... korkuyorum....
sonra ne olur . bir alev başucumda. baş ucum hiç bu kadar uç değildi.
son mektubunu gece karanlığında okudum . önce güldüm biliyormusun .ah lie dedim .gülüşümden ürperdim .beni yazmıştan bana . korktum... ah...
bırak beni lie. yakanda dolaşmak istemem bilirsin. görmedim seni hiç kendi gözlerimlen. bak gözlerim bile eskisi gibi değil .yalnız coğrafyalarda salyalı çocuklar demişsin . o çocuklardan mıyız lie. asılmak istiyorum son sahnede boynuna . önce doyasıya öpeceğim dudaklarından diye düşünüyorum. sonra sonra tanrım...korku... bırakıp kaçacağım . k i bir kentde boudler sıkıntısını dolu dolu yaşayacağım . ve sonuna kadar saçma bohem tanrım... korku...paris... ah lie . seni düşenemiyorum .tecavüze uğramış bir kadından doğmayız diyorsun .yok yok . olmamalı .böyle bitmemeli. kollarında ölmeli miyim lie. nolursun .sahne kararacak. ...korkuyorum... karanlık ölümün soğuk ürperişi.
ölmek lazım mı lie. gözlerinden bakmak istiyorum . evet evet ben eva. kendime aşık olur muyum lie.
seni görmek isterdim. bir çöp yığını içerisnde bir evimiz olur mu . panjurları olmayan .sıkılır mıyız sonra beraber.sonra tecavüzler başlayacak .uzun kış gecelerinde . bedenime sahip olacaksın. kanatacaksın bekaretimi. yalnızlığım çatlayacak....
korku....
lie yazdıklarını aldım
elimin altında şimdi. ellerim kanıyor işte aşk diyorum .düşlenmiş bir tecavüz sahnesi diyorum . çok mu kötüyüm .evet evet ben eva. bırak beni lie.aşk mı dedin. çöplüğümüz bol yaşarız lie.hadi lie göster artık yüzünü. sahne kararıyor.... korkuyorum....ben eva