İstediğim
İnsanları üzmüyorum. Huyum değil.
Üzmek istemiyorum yanaklarını, kalplerini kırmak.
Ben her insana yardımcı olmak istiyorum, Yüce Rabbim onlara en güzel yar iken.
Ben insanların korkulu rüyası değil, gönüllerinde tahtlar kuran olmak istiyorum.
Bu ve benzeri nedenlerle kendime çek-i düzen vermeye çalışıyorum her gün.
Her gün kendimi geliştirme yolunda emin adımlar atıyorum.
Hayat kısa. İnsan ömrü daha kısa. Bir nefese bağlıdır her şeyimiz.
Yarın ve öbür gün pişman olacak davranışlara imza atmak istemiyorum.
Keşkelerimin ve belkilerimin az olduğu bir yaşamda kütle ve hacim kaplamak istiyorum.
Yani mutlu, yani içi rahat biri, yani günahsız bir hayat istiyorum.
Dünyadan hiç gözüm yok.
Dünyada geçici olduğumu biliyorum. Dünyanın da geçici olduğunu biliyorum.
Ben hesap günümü ve ben ahiretimi düşünüyorum daha çok.
Kurtuluş orada, dünyada değil.
Mehmet Selim ÇİÇEK
6 Temmuz 2013, Mardin
YORUMLAR
Hep iyinin peşindeyiz insanoğlu işte...ama bu iyilerin içinde en İYİsi İNSAN olmabilmek ve insanca yaşayabilmek..merhametli, saygılı, şefkatli, fedakar, sevgi dolu olmak insan olmanın gereği ve bunlar yapıldığında gerçekten İYİ oluruz hem bu dünyada hem de rabbin katında....çok güzel anlatmışsın meselci yalın ve özgün...