- 504 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şizofrenler Kan Ağlar 3
And nothing else matters (Ve başka hiçbir şey önemli değil ) Metallica şarkısında böyle diyordu, o aklına geldi birden.
Ayşe; Dünyalar güzeli belkide dünyanın en güzeli hiç değilse Camus’un her şeyi. Zarif teni esmer vücudu dolgun dudaklarıyla erkeklerin vazgeçilmezi o. Camus Ayşe’yi ilk defa gördüğünde sanki eli ayağı boşalmış gibiydi tir tir titriyordu genç delikanlı yanına gidip tanışmak konuşmak istedi ama Türkçe bilmiyordu ki nasıl yapacaktı bunu dünyası kararmıştı bir anda düşlediği hayaller yıkılmıştı bunları düşünürken gözlerden kayboldu Ayşe. Camus bir daha yıkıldı sanki o vazgeçilmeziydi onun rüyalarında seviştiği, sarıldığı, dokunduğu, kokladığı kadın buydu ya da bu olmalıydı diyordu kendi kendine yaşlı kaptana döndü, hiddetle; Uyandır beni! Uyandır beni!
-Ne dedin dostum
+Sana diyorum yaşlı moruk
-Sen beynini yemişsin pis köpek
+Rüya görüyorum kaptan ya da kafayı yiyorum
-Hadi dostum fazla dinlendin sen bugün gidip çalış
+Sen ne anlarsın ki zaten?
-Ne diyorsun Camus? Sen benden gizli bir şeyler mi içiyorsun yoksa?
+Tamam yaşlı dostum tamam şaka yapıyorum neşen yerine gelsin biraz, hadi gidelim artık geç oldu.
Camus yaşlı kaptana anlatamadı derdini bugün gemiye geldi ve biraz dinlenmeyi tercih etti olanları düşündü o kızı düşündü ismi ne acaba daha bunu bile bilmiyordu? Kendi kendine konuşup gülüyordu delikanlı onun bu halini görenler şaşırmıyordu aslında aksine seviniyorlardı eski Alfred Camus tekrar kendine gelmişti o her zaman ki alışılmış hareketlerini yapıyordu zaten gemi mürettebatı alışkındı bu deli tavırlarına.
Kaptan Alfred’in yanına gelip.
-Hey Camus,anlat?
+Ne diyorsun?
-Anlat diyorum, bugün ne geldi aklına
+Hiç bir şey.
-Yeme beni Camus, haydi.
+Kaptan
-Dinliyorum
+Kaptan ben aşık oldum.
-Kime
+Tanımıyorum
-Tanımadığın birine mi aşık oldun
+Evet
-Sen farklısın demiştim sana
+Nasıl?
-Sen diyorum, sen sende başka bir yürek var bizlerden farklısın, biz ilk önce tanır, arkadaşlık kurar sonra aşık oluruz. Ama sen böyle değilsin
+Git başımdan ihtiyar buna alay etme benimle
-Hadi Camus kalk ve kendine gel, yarın yola çıkacağız. Aşık olduğun kadın çalışmayacak senin yerine, git güzelce dinlen.
+Peki kaptan senin dediğin olsun bakalım, nasıl olacaksa artık.
Gece uzun geçecek sevgili dostum Tanrım sen bana akıl ver ne yapacağım ben? Bana yaşattığın bu duygularda neyin nesi o kız kimdi öyle, bilmiyorum ama çok güzeldi. Gözleri herkes gibi bakmıyordu şevkatle bakıyordu inci gibi parıldıyordu dostum ya gülüşü sahi! neden güldü ki beni görünce? Çok mu çirkinim yoksa ben ya da benim Türk olmadığımı mı anladı.
Ooooooooooo hayır bu olamaz şimdi aşırı milliyetçi duyguları kabarıp bana ön yargıyla yaklaşmasın dostum, ya Türk değilse? Olabilir belki ya da Türk’tür her neyse artık hadi dostum hadi yatalım artık zaten bir daha göremeyeceğin birisi için neden bu kadar düşünürsün ki sabah uyandığında belki de İzmir’de olmayacaksın, torpillisin ne de olsa hemde kaptandan bu gemide çalışıyor yoksa tatil mi yapıyorsun anlamadım zaten kimse karışmıyor sana.
Minnettarım sana yaşlı bunak Tanrı seni korusun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.