ÇIKARDIĞIM DERSLERDEN YAZDIĞIM SÖZLERE
BİZ KENDİMİZİ YÖNETEMEZKEN BAŞKALARI BİZİ ÇOK RAHAT YÖNETEBİLİR.
EĞER BAŞKALARINI YÖNETEBİLDİĞİM KADAR KENDİMİ DE YÖNETEBİLSEYDİM DÜNYANIN EN AKILLI İNSANI BEN OLURDUM.
HER KİŞİNİN BİR KİŞİLİĞİ VARDIR AMA KİŞİLİĞİNİ BİLMEYEN KİŞİ KİŞİLİKSİZDİR.
DÜŞÜNMEDEN SÖYLEDİĞİN HER SÖZ İLERİDE ÇOK DÜŞÜNMENE NEDEN OLABİLİR.
İSTEMEDİĞİNİZ ŞEYLER ÇOKSA,İSTEDİKLERİNİZİ GERÇEKLEŞTİRMEK ZORUNDASINIZ.
İSTEMEDİKLERİNİZ İSTEDİKLERİNİZİ NE KADAR İSTEDİĞİNİZİ GÖSTERİR.
HAYATIN ACI VE ACIMASIZ YOLLARINDA ACI ÇEKMEDEN İLERLEYEMEYİZ.
BİLMEDİKLERİMİZ,BİLDİKLERİMİZİ NE KADAR İYİ BİLDİĞİMİZİ GÖSTERİR.
BAKTIĞINDA GÖRMÜYORSAN,SEVDİĞİNDE SEVİLMİYORSAN,ÇALIŞTIĞINDA BAŞARAMIYORSAN,ÜZÜLME,YALNIZ DEĞİLSİN.
GERÇEKLERİ BİLDİĞİNDE DEĞİL,GERÇEKLERİ GÖRDÜĞÜNDE DAHA ÇOK ACI ÇEKERSİN.
SEVGİ,BİR ŞEYLERİ NEDENSİZ YERE SEVEBİLMEKTİR.
BENİ BENDEN DAHA İYİ TANIYAN BENLE BENİ YAŞAYANDIR.
MUTLULUK,ÇAY BARDAĞINA ATILAN BİR ŞEKER GİBİDİR.TADINI ALABİLMEK İÇİN FARK ETMEK GEREKİR.
SEVENLERİNİ SEVMEYENLERİN SEVDİKLERİ SEVMEZSE SEVENLERİNİ SEVMEYENLER SEVİLMEMENİN ACISINI ANLARLAR.
ÖYLE ACILAR VARDIR Kİ GELİP GEÇİCİDİR.VE YİNE ÖYLE ACILAR VARDIR Kİ GELİP BİTİRİCİDİR.
ACI OLAN GERÇEKLER DEĞİL,KABULLENEMEDİKLERİMİZDİR.
SEN,KARŞINDAKİ KİŞİNİN YAPTIĞI KÖTÜLÜKLERİ GÖRMEYECEK KADAR KÖRSEN O DA SENİN DEĞERİNİ ANLAMAYACAK KADAR NANKÖRDÜR İŞTE.
EY HAYAT,OLSAYDI SENİNDE BİR HAYATIN,İNSANLARIN ÇEKTİKLERİNİ ANLARDIN.
DUYGULARINI VE DÜŞÜNCELERİNİ NE KADAR ANLATIRSAN ANLAT,KARŞINDAKİ KİŞİ DUYGUSUZ VE DÜŞÜNCESİZ OLDUĞU SÜRECE ANLATTIKLARIN BİR İŞE YARAMAYACAKTIR.
AMACI BAŞKA OLANIN BAHANESİ BOL OLUR.
KENDİSİNİ YÖNETMEYİ BAŞARAMAYAN İNSANLAR BAŞKALARI TARAFINDAN YÖNETİLMEYE MAHKUMDUR.
HAYAT,BİR GERİ DÖNÜŞÜM KUTUSUDUR.
CANINA CAN DEĞİL,YOLUNA YOLDAŞ KAT.
İNSANLAR HER SÖYLEDİĞİNİ YAPMAZLAR AMA HER YAPTIĞINI SÖYLERLER.
İNSANLARIN KIRDIKTAN SONRA ÜZÜLECEĞİ TEK ŞEY HAYALLERİDİR.
ÖLÜMÜN GÜZELLİĞİNİ ÖLMEDEN ÖNCE FARK EDEBİLENLER YAŞAMIN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRENLERDİR.
İNSANLARA DUYMAK İSTEDİKLERİNİ SÖYLERSENİZ ONLARI KONTROL EDEBİLİRSİNİZ.
HAYAT BU,ANLAMI ÇÖZÜLEMEMİŞ BİR KARMACA.BİZLER İSE BU HAYATTA YAŞAYAN KARGAŞA.
GERÇEK SEVGİ SESSİZDİR.NE ZAMAN KONUŞACAK OLSAN KELİMELER BOĞAZINDA DÜĞÜMLENİR,DUYGULAR KALBİNE YÜKLENİR,GÖZ YAŞLARI İSE GÖZLERİNDE ACININ,SEVGİNİN SESSİZ ÇIĞLIKLARI OLARAK BELİRİR.
İNSANLARIN “HİÇ KİMSE BENİ ANLAMIYOR “SÖZÜMÜ BİLE ANLAYAMADIĞI KADAR YALNIZIM.
ŞULE ŞAHİNTEPE