- 1216 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ateşim parmak uçlarımda..
hiç uyanmadığım sabahlardayım,yüreğindeyim çünkü bir ilahi tadında,yüreğimdesin çünkü hiçbir suyun boğmaya yetemediği asla da yetemeyeceği damlalar düşüyor tenime ki aşkın gücü demiştin ya hani dokundum,hiç dokunamadığım saçlarına/doldum..sularımdır sızıyor parmak uçlarımdan.. hasretim ve vuslatımla sağ kaldığım bir gecenin sabahında merhaba sana/merhaba kadınım..sana hasret,pusu kurmuş bakışlarımın içinde gördüm seni dokundum/kokladım/yokladım düşünmeksizin ki düşünmeye zamanımda yoktu hani dudaklarıma ve duraklarıma sızdın ve beklediğimde gelen en kalabalık yolculuktun sen..doldurdun yüreğimi ıslak bir dokunuşta..önce sesime/yüreğime sonra ciğerlerime, sonra hücrelerime sızdın..artık içimdesin orda..yokluğunda iç çekişlerimin beni nefessiz bıraktığı o yokuştu.. bendesin.. bedenimdesin..cansın/kansın ve içimdesin yokluğunun vuslat akşamlarında ırmağının gölgesi..elsiz,ayaksız kelimeleri biriktirmişti yüreğimde bir soluk hayat avareliği gibi yüreğine sıcacık düşmem ondandı hani..sarmıştı yarasını yüreğimin yüreğime akıttığın merhemi ki yudumladım gözlerini..gülüm/gül kokuşlum ve sen damarımda gezen bir seyyah gibisin artık, ağzımda biriktirdiğim yağmur sularını, çatlamış dudaklarına akıtmama izin ver damlasın bir dem, kuldan ve kumdan ince bir yüreğin ıslaklığında.. avuçlarım yüzünde/boynunda/omuzlarında.. parmaklarım bileklerinde/parmaklarım teninde..hiç duymadığın sözlerle dokunuyor sana biliyorsun ve biliyorsun olmak istediğinde/sevmek istediğin kadar..ateşim parmak uçlarımda, yakacağım otlarımı kokunda boğulmak için...
(…)