BİR KIZGINLIĞIM VAR!
Artık sıkıldım. İnsanların bir şeyleri görmezden gelmelerinden sıkıldım, umursayarak hayata bakmalarından sıkıldım. Nasıl oluyor da aynı hataları sürekli tekrarlıyorlar.Sorunları çözmek yerine, sorunlardan kaçmaya ne gerek var.
Bir kızgınlığım var! Bir inatçılığım var! Bir cesaretim var!İnsanları ayırmak bize düşmez.Çünkü insanlar kendilerini çoktan birbirlerinden ayırmışlardır.Yaptıklarıyla, düşünceleriyle, hisleriyle, bilgileriyle.Kan kusar gibi bir nefretim var! Daha ileri gitmek gerekirse bir ırkçılığım var! Kime mi? Her gün içip içip karısını utanmadan, ben erkeğim diye dövenlere, kime mi? İnsanların namuslarına bakanlara,İnsanların alın terine göz konduranlara.Kime mi? Kardeş kardeşi çıkarları için birbirine düşürenlere, öldürenlere. İnsanların inançlarını kullanarak onları küçük düşürenlere, aşağılayanlara.Kime mi? Devleti dolandıranlara, mazlumun hakkını yiyenlere, masum insanları öldürenlere, kendi cebini, kendi gırtlağını düşünenlere,hukuku çiğneyenlere,adaletsizliklere. Kime mi? Halkı, merdiven gibi kullanıp üstlerine basa basa yukarıya çıkanlara,İnsanlara yalanlar dolusu vaat sunanlara...
Kime mi? Bu yazdıklarımı, ve daha fazlasını görmezden gelenlere
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.