- 1388 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Asker Kişinin Vatandaşlık Görevi Yok mu
TSK asla darbe yapmamalıdır.
TC nin bütün unsurları görevlerini hakkıyla yerine getirmelidir.
Sosyal toplum kuruluşları ve yurttaş sorumluluklarını bilmeli ve aksatmamalıdır.
TSK, TC nin ana unsurlarından biridir.
Asla darbe yapmamalıdır, ama bireyleri teker teker vatandaşlık görevini yapmalıdır.
TSK, devletinin varlığını korumada halkının yanında olmak zorundadır.
Barışçı, insan haklarını düstur edinen halk kesimi devletini ve değerlerini korumak için kan dökecek, can yakacak, alçakça yöntemlere başvuracak yapıda değildir.
Oysa karşı taraf ; gözünü kan bürümüş faşist sömürücüler veya “Allahu Ekber” diyerek insan kesen sapık inançlılar olduğunda devletin masum insanlarını koruması gereken güç, koynundan çıkardığı, besleyip büyüttüğü evlatlarından oluşan ordusudur.
Türk askeri asla darbe yapmamalıdır, ama cumhuriyet değerlerinin ve Türkiye yurttaşının yanında olmak zorundadır.
Demokratik devletin diğer bütün unsurları gibi sisteme taraf olmalı, gereken katkıyı yapmalıdır.
Ülkede bir şeylerin ters gittiğini göre göre askerler kışlalarında ne işle meşgul olacaklardır.
Türk askeri bir daha asla darbe yapmamalıdır, ama varlığının dayanağı olan TC nin temellerinin çatırdamasına da seyirci kalırsa bunun hesabını nasıl verecektir.
Müsadenizle
YORUMLAR
TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNİ "DARBECİLİKLE" SUÇLAYANLAR, "DARBE" SÖZCÜĞÜNÜ SÖYLÜYEREK RAHATLIYOR VE TSK YA BU YOLLA SÜREKLİ HAKARET EDEREK AŞAĞILIYORLAR, KENDİLERİNCE. ÇÜNKÜ "DARBE" KELİMESİ ZATEN BAŞLI BAŞINA BİR AŞAĞILIK SEMBOLÜDÜR. YATIP, KALKIP TSK YI BUNUNLA SUÇLAMAK BAZILARI İÇİN BİR RAHATLAMA VE ÖC ALMA DUYGUSUNUN YANSIMASI OLABİLİR. ANCAK HİÇ BİR GERÇEK DEMORAT VE CUMHURİYET SEVDALISI TSK İÇİN BU AŞAĞILAYICI KELİMEYİ KULLANMAMALIDIR. HER ÜLKENİN SİLAHLI KUVVETLERİNİN BAŞLICA İKİ GÖREVİ VARDIR: BİRİNCİSİ ÜLKELERİNİ DIŞ GÜÇLERİN SALDIRILARINA KARŞI KORUMAK, İKİNCİSİ DE; ÜLKEYİ İÇERDEN BÖLÜP - PARÇALAMAK İSTEYEN İÇ DÜŞMANLARA KARŞI KORUMAKTIR. DIŞ SALDIRILARA KARŞI KOYMANIN, ONLARI BERTARAF ETMENİN ADI VE ANLAMI "SAVAŞMAK - HARBETMEKTİR." İÇERDEKİ HAİN İHANET ODAĞI UNSURLARA KARŞI İSE SİLAHLI GÜÇLER İ H T İ L A L YAPARAK ÜLKELERİNİN GÜVENLİĞİNİ SAĞLARLAR. BİR ÜLKENİ KENDİ İÇİNDE, İHANET ODAĞI HAİN VE DÜŞMANCA DAVRANAN TOPLULUKLAR OLUŞUP, TOPLUM VE DEVLET YAPISI PARÇALANMAYA MARUZ KALINCA, ÜLKENİN GÜVENLİK GÜCÜ SİLAHLI KUVVETLER İHTİLAL YAPMAĞA MECBUR OLURLAR.ÇÜNKÜ BU ONLARA, KURULUŞLARININ, YAPILANMALARININ, ASKERLİK GÖREVİNİN YÜKLEDİĞİ KAÇINILMAZ BİR GÖREV ZORUNLUĞUDUR. ŞARTLAR TAMAMLANIP TA,TOPLUM VE DEVLET YAPISI PARÇALANIP YAŞAMSAL TEHLİKEYE GİRDİĞİ HALDE BUNA MÜSTAĞNİ KALAN SİLAHLI KUVVETLER MENSUPLARININ YETKİ VE SORUMLULUK TAŞIYAN KOMUTANLARININ ÇOK AĞIR, HATTA ÖLÜM CEZALARINA BİLE ÇARPTIRILDIKLARI ÇOK ÖRÜLMÜŞTÜR. BU NEDENLE SİLAHLI ASKER GÜCÜNÜN YASAYLA BELİRLENMİŞ SORUMLUK GÖREVİNİ YERİNE GETİRMESİ, ASLA "DERBECİLİK" DEĞİL, "İHTİLAL YAPMAKTIR." İHTİLALİN YASAL VE YAŞAMSAL ŞARTLARININ DOĞMUŞ OLMASI, GÖZETİLMESİ VE DOĞRU TESBİT EDİLMİŞ İSABETLİ HUKUKSAL KARARLARA DA DAYANMASI ELBETTE ŞARTTIR.
BÜTÜN BU SORUMLULUKLARININ YANINDA ASKERİN, TÜRK SİLAHLI KUVETLERİ MENSUPLARININ ,ELBETTE TÜRK VATANDAŞLIK GÖREVLERİ, SORUMLULUKLARI, HAK VE ÖDEVLERİ VARDIR. HER TÜRK BİREYİ, İNSANI, SİVİLKEN DE, RESMİYKEN DE TÜRK VATANDAŞLIGI SORUMLULUĞUNU ASLA UNUTUP GÖZ ARDI EDEMEZ. BU KURAL VATANDAŞ OLMANIN ASLA İHMAL EDİLEMEZ BİR KURALIDIR. KEMAL POLAT
kempol tarafından 7/4/2013 12:10:41 PM zamanında düzenlenmiştir.