- 3044 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
SEN HİÇ..!
.. sen hiç kendini anlatmak istercesine sessiz çığlıklar attınmı tüm evreni sağır edercesine..
sen hiç nefes almanın bile zor olduğu bir karanlık hücrede, bedeninin ölümünü seyrettinmi?
sensiz kalan bedenimin nefessiz kalmalarını..
sen hiç umutsuzca bekledinmi gelmeyeceğini bile bile camda..
bekledinmi bir bahar akşamı yakamoz olmadan ışık yakmak istercesine evrene..
deryaların kanrevan içinde özlemleri biriktirdinmi yüreğinde..
yürek yangınlarında kor ateşler içinde hasret ile daldınmı maviliklere..
kızılmavi bir okyanusun ortasında kalıp bir damla suya hasret yaşadınmı hiç..
gözlerine bakıp görememek, yüreğinde olduğunu bilip de kendini anlatamamak nedir bilirmisin..
avaz avaz haykırışlarda kendi anlatmaya çalıştınmı dolu dizgin..
şiirlerde anlatmaya çalıştınmı kendini sevdana..
konuşamadıklarını şiir şiir anlatmak istercesine yazdınmı kalemleri bitirircesine..
anlatmaya çalıştınmı söyle..
çığlıkların kulaklarını sağır edip, yine susmalarını giydinmi üzerine..
ruhunda kopan boranlarla yaşamayı öğrenibildinmi?..
anlatmak isteyip hiç anlatamamak.. dilinin yetmediği, kelimelerinin yetersiz kaldığı bir sevdan oldumu hiç..
söyle seni sana anlatmak istercesine kanatları kırık bir güvercin olabildinmi?
böyle bir sevdayı taşımaya çalışırken sırtına batan dikenleri nasıl temizledin..
dikenlerin izlerini gizlemeye çalıştınmı sen..
yüreğine batan kelamları tedavi etmeye çalışırcasına sustunmu avaz avaz..
anlatmak istedikçe yüreğimi, anlamayanlara sustunmu çığlık çığlık.
sen hiç yapabildinmi bunları..
sevda yokuşlarında deryalarım kan ağlarken..
yokuşlarda yalınayak koşarken ayaklarıma batan taşları ..
görebildinmi? yürek gözünle..
bir dene yüreğimdeki can kırıklarını temizlemeyi...
hele bir dene bakalım başarabilecekmisin..
kırmamak için susmayı denedinmi..
ben sustum artık..
anlayana sustum avaz avaz yine..
bir yerime koy kendini.. yürek sesimi dinlemeyi bir dene..
yerime ben olmayı dene bir..
işte o zaman anlarsın ne düşündüğümü.. !
bir ben olmayı dene sonra yargıla beni ben olduğum için.. ! "Bu Bir Derya Dender Şiiridir.."04.03.2012.... 19:15