Yağmurlu bir günde kaybettim seni
Yağmurlu bir günde kaybettim seni...O gün bu son demiştim.Eğer gelmezsen demiştim kendi kendime,eğer gelmezsen birdaha bakmam yüzüne....Beklemem gelmeni...
Ölmeyi hiç o günkü kadar içten istememiştim.Okulun bahçesinde tek başıma,yağmurun altında seni bekledim...Sırılsıklam olmuştum.Bir saat belki de daha fazla....Belki bir umut dedim bekledim,yılmadım.Yitirmedim inancımı.Geleceğine inandırdım kendimi.Yağmur gözyaşlarımın izlerini siliyordu...Ama öfkem o kadar büyüktü ki hıçkırıklarımı durdurabilecek bir güç yoktu.Umrunda olmamıştı belki,beni görmüştün,pencereden o halimi izlemekle yetinmiştin.Sonra arkana dönüp gitmişsin...İçimden haykırıyordum"GİTME!GİTME!N’OLUR YALVARIYORUM GİTME!!!"Her haykırış bir hıçkırıktı sanki...Yüreğim parça parça olmuştu...Olduğum yere yığıldım.Dünya umrumda değildi,ölmek istiyordum.Sense umarsızdın.Çok yanıcaktım biliyordum...
O günden sonra bakmadım yüzüne...Söz verdiğim için değil,bakarsam dayanamam sensizliğe.Artık bana ait olmadığını hissederdim belki...Bu beni öldürür yok eder."Sevmeyen bakışlar" yok yok dayanamazdım,bakamazdım yüzüne.Ama hep bekledim gelmeni."Yeniden yeniden benim olur musun?" demeni."Gözlerim de,kalbim de,hayatım da sensin"demeni.En çok da "Seviyorum" demeni
Aramıza koca duvarlar ördün gururdan..Yenemedin bir türlü.Aşkımızdan üstün tuttun.Sadece gittin "BİTTİ" bile demedin.Beni benden aldın ve gittin...
Kahroluyordum...Eriyordum...Halimi biliyordun.Kİm bilir belki de üzülüyordun,sen de acı çekiyordun...Son defa geliyorum ayağına...VE son defa bakıyordum gözlerine.Gözlerim buğulanmıştı...Tüm gücümü topladım ve son bir defa "SENİ SEVİYORUM" dedim...B:aşını yerden kaldırdın ve gözlerime bakarak "OLMAZ" dedin.Son defa yıkılmıştım.Hayat hiç kolay değildi.Ne yapardım,nasıl alışırdım sensizliğe???İki yabancıyı nasıl oynardım... Olmaz,olmaz be sevgilim;Ben seni severken,sen bende daha bitmemişken olmazzzz.............
ESMA ÜNLÜ
(Canım dostumun beğenerek okuduğum yazısını sizlerle paylaşmak istedim.Beğenmeniz umuduyla...)