ACITIR ANILAR
Tanışırsın.. Her şey hoştur güzeldir. Vardır ya hani sevgililikten önce arkadaşlıktan sonra ki dönem. Hep böyle süreceğini sanarsın. İleriyi düşünemezsin. Aranızdaki fikir ayrılıklarını farkedemezsin. Olmayacağını düşünemezsin. Acelecisindir çünkü ; bir an önce senin olsun istersin. Hep senin olarak kalacağını düşünürsün. Ve.. Mutlu son.. SANIRSIN!! Ama değildir. Sadece canım cicim aylarıdır en sonunda anlarsın. Günleriniz geçer mutlu mutlu. Arada sırada olan kavgalarvardır, bunlarada ilişkinin tadı tuzu diyerek geçiştirirsiniz ama yemeğe fazla baharat atılmaması gerektiğini bilmezsiniz. Sonra kavgalarınız büyür, her geçen gün daha fazla kavga etmeye başlarsınız. Ama sen çok sevdiğin için hep alttan alırsın. O ise daha fazla üzerine gelir. Tükenmiştir aslında her şey. Ama sen inanmak istemezsin. Çünkü sen aptalsın. Çünkü sen çok seversin. Çünkü sen sadece onunla mutlu olacağına inanırsın. Sadece onun seni çok sevdiğini düşünürsün. Sadece onun seni çok kıskandığını ve değer verdiğini düşünürsün. Düşünmek değil aslında, sen sadece buna inanmak istersin ve buna inanırsın. Acı son.. Sanırsın ama değildir. O bitirir ve gider. Arkasından beddualar edersin. Tüm yaşadıklarınızı hayal edersin. Ona mesaj atarsın. Sadece onu istersin. Yine seni kıskanmasını istersin. Yine senin olsun istersin. Yine seni öpsün, yine sana sarılsın istersin. Her gece ağlarsın, gözlerin şişene kadar. Arkadaşlarının zoruyla dışarı çıkarsın bir gün ve onu görürsün yürürken. İçinden bir şeyler kopar gider. Sarılamazsın ya en çok o acıtır canını. O yolda yürüdüğünüz zamanlar gelir aklına. Anılarınız gelir. O bakar ve arkasına dönmeden gideR. Seninse gözlerinden yaşlar süzülmeye başlar ve arkasından bakakalırsın. Aklından geçirirsin hiç mi sevmedi beni diye.. Belki bir kaç ay, belki bir kaç yıl.. Unutursun en sonunda.. Teşekkür etmen gerektiğini düşünürsün. Neden mi? Çünkü sana sadece hayatında onun olamayacağını, sana sadece mutluluğu onun veremeyeceğini, birisine çok bağlanmaman gerektiğini öğretmiştir. Sana yaşayacağın olaylarda sağlam durman gerekiğini öğretmiştir. Ama yine de üzülürsün. Çünkü sen aptalsın. Çünkü sen çok sevdin. Sen anıların acıtacağını bildiğin halde, onları tekrar tekrar hatırlarsın..
YORUMLAR
"HECEYE GÖNÜL VERENLER" Atölyemize hoş geldiniz...Futbol deyimiyle söyleyecek olursak U-20 geleceğin yıldız adayı kalemlerinden birisi olabilirsin...Kaleminizin sivri olması etki bırakması açısından ne kadar avantajsa, eleştirilere tahammülsüzlüğü de bir o kadar zirvelerde tırmanışta köstek olacaktır.
Yazıyı okuduğumda ne kadar memnun olduysam eleştiriye cevabını okuduğumda da bir o kadar hayal kırıklığı yaşadım...Birisi sizin yazınıza değer vererek yorum yapıyorsa sizin tavrınız size yazı hayatınıza az da olsa pozitif etki yapacaksa bahçenize düşen yağmur tanelerine benzetip şükranlarınızı sunmanız; sizi olumsuz etkiliyorsa ya da hiçbir etki yapmıyorsa çatınıza yağmur yağmış gibi kayıtsız bir tavırla teşekkür etmeniz size eleştiri yapacaklara tünel ışığı olacaktır.
İlk milli maçınızdaki heyecanınızı kısa sürede yenip hiçbir rakibi küçümsemeden özgün oyun anlayışınızı sahaya göz ve gönül zevklerine hitap edecek şekilde yansıtmanız dileğiyle kaleminize özgün mürekkepler temenni ederim.
Genç bir kalemden dökülen kelimelerdi okuduğum sanıyorum. Hayli deneyimsiz olmasına rağmen, hayata dair çıkarımları vardı çoğu doğru olan. Lakin karamsarlığı büyütmek yerine hep umudu dürtmek lazımdır. Zira ona ihtiyacımız vardır ve olacaktır hep. Kötümserliğin en yaygın olduğu alan galiba aşk. Fakat kötümserliği yok eden alan da yine aşk. Garip ama, bu yazıyı milyonlarcamız yazdık başka başka kelimelerle. Aynı sonuca eriştik sonunda. Hayat, devam ediyor. Yazınızın çok daha özet hali, bir Candan Erçetin şarkısı da olmuş hatta. Şarkının adı, korkarım. Mutlak ad inleyiniz. Yazınız da ayrıca. Bu kalem içinde taşıdığı öz ile gelişecek. Tek ihtiyacı, hırsını azıcık ötelemesi ve öfkesinden yıkanması.