- 845 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SADECE BİL İSTEDİM
İçimin derinliklerinde gezen güzel kız yine geldin ortada sana dair bir şey yokken! Tam kabullendirmişken kendimi dört duvar arasına ve senin dışında bütün kalpleri de sevmeye başlamışken, yine başkasının yüzüyle yüzüme konuk oldun! İnan yüzünü gören gönlümü öyle bir yıktın ki tarifi mümkün olmayan bir ayrılığın alnına çakıldım durdum!
Gözlerim volkan misali! Yüreğimden gözlerime taşan sevgi damlaları mı bunlar? Yoksa kıskançlıktan, sinirden, yokluğundan darmadağın olmuş patlamaya hazır bahanelerim mi, bilemiyorum! Olmadı bu işte, kaç defa daha tekrarlamam lazım kendimi! Yüzünle gün görmemiş mekanlarda sabahlıyorum, ne bileyim sevdiğin içecekleri masamda bulundurmuyorum, mesela bizim dediğin o şarkıyı da dinlemiyorum, biliyorum bu saçmalıklarla içimden geçip gideceğin yok oyalanıyorum işte, iyi geliyor. Kendime geliyorum diyorum yavaşça adının bahsi bile geçmiyor dudaklarımın arasında lakin öyle bir an geliyor ki! Biri giriyor gözlerimden içeri uzaktan yakından seninle alakası yok, yüzüne bakmasam her şey çok güzel geçecek! Ama yüzüne bakıyorum sen! Aptalca benzetmelerimden ziyade ileri derece sen hastalığından kaynaklanıyor olsa gerek, makyajsız halini gördüğüm anlar bile oluyor başkalarının yüzünde, o kadar yani! Gerisini sen düşün artık! İçimi mahveden kadın, beni öylesine üzüyor, öldürüyorsun ki hemen sana yazacak bir şeyler arıyorum intiharın eşiğinden döndürmek için kendimi, başarıyorum da ama gözyaşlarımı kurtaramıyorum! Seni kalbimin yalnızlığına alıp kendimden geçmek istiyorum! Çok içimdesin işte, anlatamıyorum!
Ah! En sevdiğim yanım benim! İçimi kanatan kadın! İçimde senin dışında hiç bir mısra yok! Sadece bil istedim ...
( AsOn )
YORUMLAR
" Seni kalbimin yalnızlığına alıp kendimden geçmek istiyorum! Çok içimdesin işte, anlatamıyorum!
Ah! En sevdiğim yanım benim! İçimi kanatan kadın! İçimde senin dışında hiç bir mısra yok! Sadece bil istedim ..."
Bugün beni kesen bir aşk yazısı okumak için sayfaya girdim, yazınızı tesadüfen okudum. Ve büyük bir özdeşleşme yaşadım. Teşkkür ederim, elinize, yüreğinize sağlık. Özlem, aşk anlatılabilmeli en güzel sözcüklerle.