Babama
16 Haziran 2013 Babalar günü..
Biraz geç oldu biliyorum.. İlk önce Berat Kandilini yazmak isterim.. Öncelikle herkesin Berat Kandilini Kutlarım..
Bir Ramazan daha geliyor babacığım sensiz geçen bir Ramazan daha.. Ve bütün acılar geri geliyor balkonda yemek yediğimizde o güzel orucumuzu açtığımızda ekmek almaya her gidişimde ’Hasan’ın kızına sıcak taze pide verin’ demeler geliyor baba. O mübarek Ezanımız okunduğun da her Camiye gidişimizde ordaki Hocamızın Rahmetli Hasan Çeliğin ruhuna bir fatiha yada bütün ölülerimizin ruhuna bir fatiha demeler geri geliyor baba.. Her ilahi okunduğunda camide ağlamalar geri geliyor baba, camideki o kalabalıkda namaz kılmak, birbirimizle selamlaşmak, iftara davet etmek , komşuluk geri geliyor babacığım ama sensiz gecen bir Ramazan daha be babamm.. Sahur da kahkağa attığımız sahur yerine babasız geçen bir sahur daha geliyor babacığım.. Kısacası babacığım Berat Kandilin Kutlu Olsun..
Evet babalar gününe gelince... Babalar günün de Ünyedeydim Babamın mezarına gidipde babalar gününü kutlayamadım... Aslında doğruyu söylemek gerekirse ben o günün babalar günü olduğunu unutmuştum.. Kuzenim babasının gününü kutladığında aklıma gelmişti. Özür dilerim babacığım mezarına gelip de sana bir demet gül olsun veremedim :( Gerçekden çok üzgünüm. Bu sensiz gecen yine babalar günümdü baba ben seni çok özledim baba.. Anneme durmadan bağırıyorum, onun lafından çıkmıyorum ama kendimi tutamıyorum arada sırada beni sinir ediyor bende bağırıyorum tabi sonra özür de diliyorum.. Ama affetmiyor olsun baba ben yinede onun gönlünü alıyorum.. Babacığım sakın bizi merak etme abim de iyi ablamda iyi hatta torunların bile iyi... Torunlarını göremesen bile onlar iyi Afranur bize geldiğinde dedemin yanına gidelim diyor geliyor mezarına görüyorsundur belki koca kız oldu 5 yaşında 1.sınıfa geçtim diye seviniyor.. Ya Muhammet Emin babacığım onu sen hiç göremedin şimdiden abla demeye başlamış anne de diyo baba da diyor kameradan konuşuyoruz baba dişleri çıkmış.. Neyse baba biz İstanbula gidiyoruz bizi merak etme tamammı mezarına gelemezsek ablamın yanına gidiyoruz neyse ben bugün geldim senin yanına gördün mü beni. Tabi görmüşsündür ama öpemedim :( :( :( Neyse canım babacığım sana sonra tekrar yazıcam.. Seni çok seviyorum babacığım seni çok özledim.. Geçmiş babalar günün kutlu olsun canım babam..