- 924 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
NASIL SEVGİ
Aşk seni yazmak mı yaşamak mı daha zor acaba?
Evliliklerin günden güne yozlaştığı günümüzde aşktan bahsetmek ne kadar gerçekçi olur bilmiyorum.
Aşık olunduğu için mi evleniliyor yoksa evlendikten sonra ruhlar aşka mı zorlanıyor yada kaç kişi aşık olduğu zannıyla yaşıyor. Mutlu olmanın başka bir boyutu belki ama kaç kişi kendini kandırıyor acaba ve bu yanılgı ne gibi duygusal çökmelere yol açıyor? Mantık evliliklerinde dahi zamanla çiftler aşkı yaşama arzusuna girebiliyor. Ruhun ihtiyaçları ertelense dahi tam olarak ortadan kalkmıyor ve zaman içinde beklentiler değişiyor.
En önemlisi paylaşımlarda saygıyı yitirmemek arada ki saygı duvarı yıkılınca sağlıklı beraberlikten söz etmek imkânsız. Peki, saygı tek başına nereye kadar sürer? Saygı, beraberinde sevgi, sevginin ölçütü var mı?
Elinde kumandası neredeyse akşam yemek saatleri dışında hiç konuşmayan bir erkek ya da eşinin bu tutumundan rahatsız olmayan oda kendince bir takım meşguliyetlerle oyalanan bir hanımın seni seviyorum demesi ne kadar inandırıcıdır.
Günümüzde her evde çift bilgisayara ihtiyaç duyulur hale geldi. Önce ihtiyaçtı teknolojiden yararlanmak gerekirdi sonra ne oldu erkek bir oyun sitesinde hanım bir başka sitede birde rahatsız etmemek ve rahatsız olmamak adına ayrı ayrı odalarda geçirilen saatler.
Hangi eğlence ya da hangi yazı, haber, çiftlerin birbirlerinin ruhunu okşamasından daha ehemmiyetli olabilir ki…
Artık birçok evlilikte beraberlikten arta kalan vakitlerde değil de bilgisayar, tv, kimi arkadaşlardan artan zamanlarda çiftler birbirlerine zaman ayırıyorlar. Günden güne sinsice bir kopuş ve bu durumun olağan karşılanmasını aklım almıyor.
Elbette her bireyin kendine ayırdığı özel zamanları olmalı, şahsına özgü hobileri beraber yapamayacakları aktiviteler ama bu beraberliğin vaktini çalarak oluyorsa bir müddet sonra enkaz yığınıyla karşılaştığımızda nasıl, neden, niçin demek geç olabilir.
Şimdi yüreğimizin sesini dinleyelim biz bu beraberlikte nerdeyiz, cinselliğin dışında para kazanmak yemek yapmanın dışında evliliğimizi nasıl ifade ederiz. En son ne zaman sevgi aşk, şefkatle birleşti gözleriniz, elleriniz?
Akşama kadar ayrıyız, yemekten sonra ayrı odalardayız ama inanın yemeği hiç yalnız yemeyiz… Biz birbirimizi çok severiz… İnanılır şeyse buyurun inanmış görünelim.
Zühal Z...
03.04.2008
YORUMLAR
Artık birçok evlilikte beraberlikten arta kalan vakitlerde değil de bilgisayar, tv, kimi arkadaşlardan artan zamanlarda çiftler birbirlerine zaman ayırıyorlar. Günden güne sinsice bir kopuş ve bu durumun olağan karşılanmasını aklım almıyor.
Akşama kadar ayrıyız, yemekten sonra ayrı odalardayız ama inanın yemeği hiç yalnız yemeyiz… Biz birbirimizi çok severiz… İnanılır şeyse buyurun inanmış görünelim.
Güzel bi yazı okudum..Son zamanlarda topluluktaki yaşanan gerçekler çok güzel ifade edilmiş...Kalemine sağlık Zuhal..Oldukça şeffaf ..Önemli bi konuya değinmişin..Teşekkürler...
.............
Dosdoğru.
Toparlanır mı? Şu kadarını söyleyeyim sıkıntıdan ayrı odalara geçen aynı evin yabancıları, kriz anında ister istemez bir araya geleceklerdir diye düşünüyorum.
Ama Aşk, bir yerlerde kaybolmuşsa sizi temin ederim ne yaparsanız yapın yeniden bulunup yaşanamıyor. Mümkünse kaybetmemek lazım. Üstelik, bir defa kaybettiğinizde güveniniz öyle bir sarsılıyor ki adam gibi sevenini de bulsanız inandırıcı gelmeyecektir gönlünüze. Sebebi muhatabınız olmayacak. Siz ve kaybettiğiniz güveninizin bir tamiri var mı???
Bilmediğim öyle çok şey var ki.
Saygımla...