SEN HİÇ ALDATILDIN MI?
Aldatmak,aldatılmak....Kime sorsan bilir terim anlamını.Ama yaşamayan ya da yaşatmayan bilemez her halde ruhunda neler hissedebileceğini.Ben eşimi aldatmayı hiç düşünmedim bu zamana kadar Rabbim de yazmasın, ama eşim tarafından aldatılırsam neler hissederim yahut nasıl bir tutum sergilerim diye çok düşündüğüm olmuştur.Bazen de kendi kendime sorup duruyorum aldatmak ne gerçek anlam da sana göre, aldatılmak ne diye?Bir kadınla birlikte olması mı? ,birine aşık olması mı? ,sana yalanlar söyleyerek seni aldatması mı?Hangisi gerçekten aldatmaya girer acaba.Sanırım bu konu hakkında açık bir oturum yapsak sabaha kadar süren kızışmalı bir tartışma ortamı olurdu.
Eşim tarafından aldatılıp aldatılmadığı mı bilmiyorum.Açıkcası gerçeği bilsem mi yoksa bilmesem mi daha iyi olur onu bile bilmiyorum.Çünkü bazen düşünüyorum da aldatılan kadınlar ya da erkekler ne hissediyorlardır acaba merak ediyorum.Aldatıldığını öğrendiği andan itibaren nasıl bir şok içerisine girer insan,nasıl da onuru zedelenir,bunu düşünmesi bile insanın canını acıtıyor.Bazen soruyorum kendime aldatıldığını bilmeden rutin hayatını yaşamak mı yoksa aldatıldığını öğrenip de hayatının zehir olması mı?Cevap vermek zor.
Aynı yatağı paylaştığın,ömründen,keyfinden,sağlığından ve hatta hayatından ödün verdiğin bir insanın senin yanındayken bir başkasını düşünüyor olması ne acıdır öyle değil mi?Sen konuşurken,gülerken hatta ağlarken onun aklında senden başkasının olması,sen yatak da huzur içinde uyurken,onun yatağın öbür ucunda bir başkasını düşünüyor olması....vs.Sen dünyadan bir haber mutlu bir evliliğim ,huzurlu bir yuvam var diye düşünürken diğer tarafta ne fırtınalar ne kasırgalar yer alıyordur da sen farkında değilsindir.Gözünün içine baka baka mutluluk pozları oynar da sen o oyunun içinde sadece bir figuran olarak kalırsın başroldeyim diye sevinirken.Böylesi mi çok can yakar yoksa gelip sana direk söylemesi mi?
Bence bir erkeğin ya da kadının eşine gidipde ben artık seni sevmiyorum senden başka biri var hayatımda ben onu seviyorum.Onunla birlikte seninle olduğumdan daha mutluyum,demesi aldatmak sayılmaz.Neden diye soracak olursan;bu açık yüreklilik ve dürüstlükten başka bir şey değildir.Hepimiz insanız ve hepimizin doğruları olduğu gibi yanlışları da vardır.Hatasız kul olmaz ve hata yapmak insana mahsus bir özgüdür.Lakin yapılan hatayı kabullenip de dürüstlükle dile getirebiliyorsak ne mutlu ama hatamızı kabullenmeyip de doğruymuş gibi devam ediyorsak sorun bur da derim ben.Tabii herkesin görüşü farklıdır ve saygı duymak gerekir.
Şimdi diyeceksin ki sen hiç aldatmadın ,aldatılmadın da nereden biliyorsun neyin doğru neyin yanlış olduğunu.Haklısın ama çevrem de o kadar çok aldatılan ve aldatan insan gördüm ki az çok bir şeyler söyleme hakkına sahip olabildim diye düşünüyorum.Mesela bazı insanlar var eşinle mutlu değil.karşısından beklediklerini bir türlü alamıyor her konuda sevgi olsun,saygı,sıcaklık,ilgi alaka vs. Ama bunu açık bir şekilde eşiyle de konuşamıyor. Ne yapıyor? aldatıyor beklentilerini başka limanlarda arıyor,buluyor da ama eşini boşamıyor .Mutsuz olduğu bir evliliği sürdürüyor neden?Çocuğu var kıyamıyor,anne babasından çekiniyor ya da kurulu düzenini bozmak istemiyor.Eve gidiyor mutlu olmadığı halde mutluyu oynuyor.Eşini artık sevmediği halde seviyormuş gibi yapıyor.İşte bana göre aldatmak budur.Sevmiyorsan,mutlu değilsen çık karşısına söyle arkadaşım:sevmiyorum de seninle mutlu olamıyorum de,sen bana beklediğim hayatı,aşkı veremiyorsun de.De ki o insan da bilsin.Bilmiyorum da ikili beşeri ilişkiler gerçekten zor bu bir gerçek.Ama Rabbim den dileğim kimse kimseyi aldatmasın her ne konuda olursa olsun.İster bu eşli aldatma isterse eşsiz aldatma.Eşsiz aldatma dediğim de yalanlarla dolanlara aldatma.Ama tabii Eşli aldatma daha acı verir insana.Birini aldatmayı düşünüyorsan ilk önce kendi gururunu ve onurunu düşüneceksin arkadaşım ya aynısı bana yapılsa ben ne yaparım diye ama nerdeeee?Genel de erkekler ben erkeğim bana bir şey olmaz aldatırım.en fazla adım hovardaya çıkar ama kadın öyle mi?Adı orospuya çıkar.Öyle değil işte sadece olayın bu yüzünden değil bir de arka yüzünden bakmak lazım değil mi?Bİr düşün bakalım karın seni aldatırsa şerefin beş paralık olmaz mı?İnsanlar arkandan bunun karısı bunu aldattı demez mi?Der hem de öyle bir der ki bire bin katar da der.Onun için herkes aldatırken ilk önce kendini düşünecek arkadaşım.Son sözüm Aldatılmak istemiyorsan AL-DAT-MA-YA-CAK-SIIINNN!!!!
YORUMLAR
Nesnel olmaya çalışarak yazdığın belli ancak yine de ve tabii ki "aldatmayan bir kadın" bakış açısıyla yazmışsın. Bu konu, sizin de dediğiniz gibi çok tartışma götürür. Ama neresinden bakarsan bak, yanlış yanlıştır. "Son sözüm Aldatılmak istemiyorsan AL-DAT-MA-YA-CAK-SIIINNN!!!!" , bu söze katılmak mümkün değil. Eşinin aldattığını bahane göstererek, başkasıyla aşk yaşayanlara "ha tamam o zaman devam et" diyemeyiz. Hem aldatılmak istemediği için aldatmayan ne kadar dürüsttür ki? Ayrıca birçok aldatılanın kendisi sadakatlidir.
Birbirimizin sevgisinden, sadakatinden emin olduğumuz bir dünya dileğiyle...