no melankoli
bakiyoruz. bastanbasa melankoli.
aglayanalar. uflayanlar. yalnizlar. aci cekenler.
melankoli, olamaz yurdumun kaderi.
biliyorum: Minik serce Pariste yuhalandi. cunku avrupada boyle bir muzik ve akim yok.
boyle bir melankoli yok. ve türkiye disardan iyi gorunmuyor.
hayat sana aci verir, elinden alir sevdigini. istemesen de itilirsin simsiyah bir yasama.
o da bir yere kadar.
melankoli degil gercekci.
insanlarimizi cok gucsuz goruyorum. buradan oyle gorunuyor.
bu siteyi izliyorum. icim dolu. umarim anlayisla karsilanirim.
yani simdi olur mu bahar da sonbahar siiri.
bu melankoli, olamaz yurdumun kaderi.
sevgiler.
YORUMLAR
:))) hayat mevsimlere göre yaşanır mı hiç? aa bahar gelmiş başıma gelen kötü olaylara gülelim mi diyelim:)))
...türkiye nasıl görünüyor bilmem ama bizden çok korkuyorlar, en çokta geçmişimizden... zaten geçmişteki hangi yaptığımız işi beğenmişki avrupalı. tarih kitapları herşeyi açıklıyor. görebilmeyi başarırlarsa türkiyeyi görürler, en güzelinden...
siteye hoşgeldin... güzel paylaşımlarda bulunman dileğiyle...
yürekten sevgiyle dost!
emre_onbey tarafından 4/4/2008 3:11:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Fulda....güzel dost lütfen yazmağa devam et...yaz ama ne istersen gönlünden geçenleri hiç çekinmeden yaz bir gün çok iyi anlaşıldığını göreceksin.No melenkoli bizi tam olarak yansıtıyor aslında Türkiye'de çok şey yolunda gitmiyor hırsız-yolsuz-rantiyeci bir toplum var burda.... Seni kutluyorum açık yürekli olduğun için
hoş geldin sevgili fulda. fotoğraftaki kız sensen eğer son derece normal bu bakış açın. sonuna kadar katılıyorum.
es geçtiğin şey şu belki de. insanlar yaşadıkları coğrafyaların iklimleriyle şekillenirler aslına bakarsan. örneğin buradan da Almanlar son derece soğuk insanlar olarak tanınırlar. öyle midirler, bunu ancak oraya gidip yaşayanlar cevaplandırabilir.
akdeniz iklimi Türk insanının üzerinde oldukça etkili. Ama yine de şükür akdenize kıyısı olan diğer herhangi bir ülke insanı da olabilirdik.
bu kadar kederli şiir ve yazının hangi bir sebebini açıklasak ki şimdi sana. erken uyanan ihtilallerimiz var bizim sonra mülkün temeli olduğu söylenen vidası düşmüş bir adalet terazimiz, sağlığımızla dalga geçen sağlık sistemimiz, vakit öldürmek konusunda eğitim veren milli bir eğitim sistemimiz...
neyse müreffeh bir ülkede yaşanınca tuhaf gelir böyle ülkeler bencede. mesela bizde hindistanda şaşkına döneriz gidebilsek. :)
ama her şey bir tarafa sen geldin ya iyi ki geldin ya hatta... bırakalım kederi bir yana, Hz. Mevlana'nın söylediği gibi "şimdi yeni şeyler söylemek lazım, cancağızım."
hoş geldin...
yazınızı okudum...
türkiyenin dışarıdan nasıl göründüğünü iyi biliyorum... bence yanıldığınız bir nokta var...insanlar hem hissettiklerini hem de hissetmediklerini kaleme alırlar...
evet burası türkiye...buradaki pek çok şey farklıdır...siz avrupa da buradaki pek çok şeyin nasıl geliştiğini bilmeden yaşıyorsunuz...bazı noktalarda size hiç katılmıyorum... çünkü bir şeyin içine iyice girmeden onun ne olduğunu anlayabilmeniz zor...mesela bende her an madonna ya da tarkan dinlemeyi isteyebilirim...ya da bende hayatı her şeyiyle güzelmiş gibi görebilirim...ama inanın bunu yaptığım ya da yapabildiğim an çok az...
aramıza hoşgeldiniz... yazınızda haksız ve haklı olabileceğiniz kısımlar mevcut...sizi takip edeceğim belki sizde bir ara hüzünlü bir şeyler yazarsınız...eyvallah..