Oyuna bak oyuna ...!
Şimdi bu doktor camide ayakkabılarıyla ne ediyor ?
Bu camiide ne oluyor
İçki içildi sigara içildi olmadık küfürler edildi ayakkabılar ayakta edepsizlik hat safhada eee bu herifler bana kafa mı tutuyor ?
Ya sabıııır ya sabır.
Bunlar çapulcu mu doktor mu ?
Müslüman olmadıkları kesin..
tarih 25/06/2013
yeni öğreniyorum tam üç gün o camiiden adeta çapulcuları idare etmişler
3 gün...!!!
YORUMLAR
Camiye gidip namaz kılanların hepsi ak pak mı.
Camiye girerken yalan makinasından mı geçiriliyor insanlar.
Onların arasında vatanı satan var.
Toprakları dış ülkelere peşkeş çekenler var.
Haram yiyenler var.
Halkı birbirine düşürenler var.
Zina yapanlar var.
Üç beş karı alanlar var.
Sapığı, tecavüzcüsü var.
Suçu örtbas edilmiş katili var.
Komşu hakkı yiyenler var.
Arsızı, hırsızı, namussuzu gidiyor camiye.
Gösteriş için camiye gidenleri görmeyeniniz yoktur.
"Ben görmedim" diyenler yalan söylüyor.
Peki her haltı yiyenlerle yan yana namaz kılıyorsunuz günah olmuyor da.
Her haltı yiyenlerle saf tutuyorsunuz suç olmuyor da.
BİRA İÇENLERİN CAMİYE GİRMESİ Mİ SUÇ VE GÜNAH OLUYOR.
Her türlü şerefsizliği, pezevenkliği yapıp, hiç bir şey olmamış gibi camiye gidip namaz kılanların yalın ayak girmesi sevap oluyor da.
Canını kurtarmak için camiye sığınan kan revan içindeki yaralı vatandaşların ayakkabıyla girmesi mi günah oluyor.
Vay sahtekarlar vay !
Not: Sözüm meclisten dışarı.
Üstadım.
İnanın bana , bir grup insanın polis zorunu görünce camiye sığınması, sonrasında cami içinde hasta ve yaralıları mı tedavi ettiler, yoksa içki mi içtiler konusu hiç mi hiç tesir etmedi.
O mekan Allah'ın evi...Nasıl ki babamızın evine isyankar, asi, serkeş evlatları gelebiliyorsa Allah'ın evine de isyankar, asi, serkeş evlatları gelebilir...Lakin atladığımız asıl konu şu: Bu serkeşi evlatların en büyük dertlerinden birisi de Taksim'e cami yapılması meselesiydi ve asla Taksimde bir cami istemiyorlardı. Şimdi onlara sormak lazım..Eğer zamanında atalarımız da onlar gibi düşünüp Dolmabahçe'ye o camiyi yaptırmasalardı bu serkeş, asi, isyankar evlatlar nereye sığınacaklardı acaba?
Selam ve sevgilerimle.
Yoksul dostum bir eleştiri yazısı yazmış.
Usta şair olayları birde diğer açıdan incelerse, oraya sıkışan insanların zor durumda olduklarını görecektir.
Orada içki içilmediği çok kere söylendi,müezzin anlattı.
Her neyse asıl üzerinde durulması gereken bir diğer konu, üstadım bu insanlar Müslüman değil diyerek suizanda bulunmakta. İslamda bir insan asla ben kafirim demedikçe o insana müslüman değilsin denemez. Büyük yanılgı var tespitlerde.
Sayın Başbakanımız bu cami olayını çok kere dillendirdi.Haklı veya haksız.
Irakta Camiye giren ABD askerleri dünyanın gözü önünde orada cinayet işlediklerinde, Sayın Başbakanımızın sesi bile çıkmadı. Kudüs için İstanbul aksaray da gösteri düzenleyen binlerce camii cemaati, Irak ta olanlar için bir gösteri bile düzenleyemedi.
İnanıyorum ki Üstadım dinimiz siyaset için çok güzel kullanılıyor.Alet olmamak gerekir.
İslam dini evrensel hoş görü ve sevgi dinidir.Zulüm benim dinimde yoktur.Bu gün İslam dünyasında kan ve gözyaşı eksik olmuyor.Bunun nedenini düşünmek gerekmekte.
Bağnazlık, kin, nefret ve vahşetin İslamda yeri yoktur.
Uzun oldu kusura kalmayın.
saygılarımla.