- 454 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KARALAMA YAZILARIM
..belirsizlikler kol geziyor dünyasında aylardan temmuz çiçek açmış narlar beni mutlu ediyor , günlerdir okuyor soylu fikirler kovalıyorum
...kelimeler tükendi gök bitti kayboldum bu hayat çölünde ,belki başka bir bahara kaldı sevinçlerim, söz gecikmiş olmayacağım buluştuğum mutluluklara,bilmediğim daha hangi hayatlar yeniden doğuyor gibi ruhuma dolacak böyle gelmiş böyle gitmez diyorum susarak,şehrin uçurumlarından kaçışım hep sürecek ezilip kalmayacağım
..erguvanlar açmıştı boğazın mavisiyle yekpare huzur verici bir tablo,bu süt mavisi sessizlikte bir gemi yol alıyor içinde olmak isteyen beni umursamadan ağır ağır geçiyor ,hiç usanmadan kulaç atıyorum giderek uzaklaşıyor hayallerim....gölgeler dünyasında dertler büyük uykusuz gecelerimde bir yolculuğa çıkıyor gibi mutluluklar arıyorum durmadan, kurmadığım düş kalmadı ,bulutlara karışıyorum eski günlerden izler düşüyor ,bir masal gibi gökyüzünde dolanııyor da dolanıyorum..
..bir rüzgar mı çıkmalı,aniden yağmur mu boşalmalı veya uçurtma uçurmak mı ,hangisi günlerdir ruhumu acıtan yorgunluklarımı unutturur,yoksa sahilde bir çınarın gölgesinde yudum yudum sevgi denizinde mi yüzmeliyim..
..öylesine bir abluka fırtınası esti ki tam bir kabus dört bir koldan yalan-entrika-iftira ve çarpıtmanın kralı yapılarak TV. de ve sosyal medyada ne yalan ararsan var,insan katliamlarından bebeklerin annelerinden çekilip alınmasına kadar,yok yetmedi panzerlerin altında kalanlardan ölen insan sayılarının artmasına kadar,yok yok yetmedi polisin kimyasal saldırı ile şiddet çeşitlerini uyguladığı...vb,yani baş döndürücü alçakca dehşet ve cinnet bir tablo,lanet olsun,kahrolsun düşmanca niyetle ,yeminli düşmanlık besleyenlere ,ancak arada temiz niyetli ve haklı talepleri ile başlangıçta az bir kalabalığın çevre duyarlılığı içinde olanlar müstesna eğer iştirak etmemişlerse yakılan yangınlara, bu günah ve yapılan ihanetlerin ilahi adalet önünde cezası ve bedeli elbet aynı şiddetle olacaktır,tevbe kapısı açık diyorum Allah tevbe edenleri sever,ne mutlu tevbe edenlere..İstanbul , güzel şehrim mavi rüyam,sana sahip çıkmak istiyorum kuduz hayvanlardan farksız saldırgan yaratıklardan seni korumak istiyorum elim,dilim,gücüm nispetinde..
...kutuplar kadar uzak pencerelerden bakıldıkça hep farklı dünyaların insanı kalınacaktır,oysa öfke ve nefret hatta düşmanca duygular kardeşlik bağları için zararlıdır,demokrasi güzelliği içinde güzel görmek ve düşünmek gerek,farklılıklar ile bir ve beraber yaşama kültürü olmalı daha bunu başarabilmiş değiliz,daha kürt türkçerkez,abaza,gürci..vb gerçeğine gözleri ve şuurları kapalı ırkçı söylemleri ile insanlık ayıbı işleyenler var,aynı coğrafyanın insanları olarak biz büyük bir aile değil miydik,kız alıp verdik,komşuluklar edindik,dostluklar kazandık,çanakkalede yan yana emperyalistlere işgal ordularına karşı savaştık..vb.kısacası enerjimizi boşa harcamayalım,herkes kendi yolunda inandığı doğrular içinde kimseye zarar vermeden rahatsız edici olmadan insanca,adam gibi davranarak yaşamayı gözetelim,tedhiş ve tahripkar ve ülkeyi harabeye iç savaşa sürüklemek kastı olanlarla yan yana olmayalım,olanlar ile kendimizi ayıralım diyorum,yoksa benim abim senin abinden güçlüdür iyidir daha büyüktür gibi tuhaf ve komik bir tartışma bize yakışmaz ..
20.06.2013/beylerbeyi
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.