- 693 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ORMANLAR ÇOĞALMALI
Maneviyeten çok fazla bir değer yaratmadığı sanılan ormanlarımız bugün milyonların yaşamını içinde barındırıyor . Doğanın en büyük tamamlayıcısı haline gelen , büyük insanların küçük umutlarına eşlik eden , güneşin en istikrarlı bir şekilde doğmasına neden olan ve en önemlisi de tüm canlıların canına can katan bir candan bahsedeceğim yeşilliği doruğuna kadar seven siz güzel ülkemin güzel insanlarına ...
Şu genç halimle bilmiyorum duygularımı size ne kadar ulaştırabilirim ama şundan eminim ki ;siz bu satırları en sade halinizle okuduğunuzda inmiş olacaksınız benim her an o güzelim yeşilliklere olan sevgimin iki kat daha artmasına . Aslında insan en çok da ormanlarda özgürlüğünü buluyor , hele birde hava da umudun rengi gibi parıl parlıyorsa o zaman kendinize geliyorsunuz , unutuyorsunuz tüm her şeyi ve yeni bir sayfanın en beyaz haline en saf haline yükselmeye çalışıyorsunuz ve en önemlisi de kuşların birbirlerini arayışlarına , birbirlerinin ötüşmelerini dinlemelerine ortak oluyorsunuz , hayvanların yaşam alanlarına ulaşabiliyorsunuz bir nevi ,güzelliğin doruğuna vuruyorsunuz ormanlarınız çoğalınca .Siz daha önce hiç bir şehri yeşilliksiz , çiçeksiz , yakaladınız mı ben yakaladım hemde öyle bir yakaladım ki boğuluyorum sandım , sanki özgürlüğümü ciğerlerimden sökmüşler de beni zindanlara kapatmışlarmış gibi yakaladım ve savaştım ormanlarım için savaştım özgürlüğüm için doğanın en saf haline ortak halde buldum kendimi , ben gökyüzüne hayran bir gencim ben MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’ÜN kurduğu bu vatanın sınırlarına umudu nakşeden ve o umudu doğanın eşsiz güzelliğine yansıtan bir gencim ve böyle bir birey olmaktan dolayı da gurur duyuyorum çünkü ; ormanlar, ağaçlar olmazsa siz de bir hiçsiniz , ağaçlara sahip olamayan alanlar umudun söndüğü alanlardır ve umut yoksa insan bir hiçtir zaten , güneşe sahip çıkalım bizim onun getirdiği yeniliklere ihtiyacımız var bizim hayata olan devamlılığı sürdürebilmemiz için doğaya, ağaçlara ihtiyacımız var .
Ey benim güzel ülkemin bu satırları okuyan ve umut yüklü bir gencin ağzından bu satırların en hat safhada değer taşıdığına inanan umutlu , aydınlık insanları ; en çok da sizlere , sizin gibi aydınlık , özgürlüğüne düşkün insanlara ihtiyaçlarımız var . Aydınlığın yolundan giden insanlar en büyük ormanları yaratacaklar .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.