- 953 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HALA YAZIYORUM
Bana ait kelimelerimin gücü ne kadar benim olsada,başkasının algılaması benimle bu duyguları paylaşması gerçeğinden uzaktır.
Kelimenin gücünü başka dile çevrilmiş olsada uzakta yaşayanın okuduğunda sana ait olanı yüreğinde hissede bilmesi gücün evrenselleşmesidir.
insan insana benzemez buna benzer hikayeler bilindik düşüncelerdir.
Aslında ınsanın o bilinmez evrenin en derinliklerinde saklı bilinmezdir.
Farklı kitleler zamanın her döneminde değişkenlik göstermesi bir ezberin tekrarı gibidir.
İktidarların imparatorluklara sahip oldukları bitmiyecek gibi yaşamları günümüzde tarih diye adlandırılmakta.
Tıpkı bir zaman sonra bizim içinde geçerli olacak gerçek gibi.
Farkında olmadan yaşar insan menfahatleri dogrultusunda bir başkasının doğrularına karşı gelme kimine göre kıbarlık çerçevesinde olsa bile bu yolda kim kimin önune geçme yarışıdır.
Filozoflar bıraktıkları değerler günümüzde bir değer görmesi onların günümüzden daha çok akıllı oldukları içinmi diye bir soru gelebilir aklımıza.
Soruyu soranın cevap verme ımkanı olmadığından kimi zaman bu değerler Yoruma açık olması kendi iç dünyamıza en yakın kelimeler olduğundan günümüze kadar gelmiştir.
Bir evin bir çok odası olabilir ama mesele mutfakta fırın üzerinde pişirilen yemeklerin o evi doyurduğunu unutmamaktır.
Kaybetmek kazanılan değere göre ölçü ve süresi farklıdır.
Her kalbi olan sevgiyi ararken kalbe değil yüze bakıp sevmişse o kalbin aklı ile konuşmadığındandır.
Önerilen denenmişse kıymetlidir zarar ve kar hanemize karşımızdakine güvendiğimiz kadar tavsiyeleri kıymetlidir.
Bize verilenin memnuniyeti nasıl güzelse unutulmaması gerekli olan bizimde kabul etme yada etmeme hakkına sahip olduğumuzu bilmemiz lazımdır.
Çok acı gerçek acı değildir.
Tek taraflı acı bize zarar verir.
Şu kadarını söyleye bilirim,samimiyet bir gün alay konusu olarak karşına çıkabilir tıpkı şakaklara ak düşmüş bir insanın kendinden bahsetmesi onun hala büyümemiş olduğunu gösterdiği gibi.
Sırtımızı sıvazlanması her meslekte güzel karşılana bilir ama kalem dostları bu sınıfa girmeyenlerdir.
Bir dosttumun dediği gibi bakma bu odamın ufak olduğuna burda yazdıklarımı yorumlamak anlaya bilmek bile benim ömrüme yetmedi bak hala yazıyorum ve düşünüyorum yazı kalacak yorumu kim yapacak.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.