- 1159 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BANA GÜVENİYOR MUSUN?
Ben hiç arkamı dönmem.Kırılsam bile yüzüm dönüktür gözlerine.Protestomu
arkamı dönerek yapmam hiç bir zaman.Susarım sadece.Bundandır birbirimizi
anlayışımız.Bundandır acılara bir köle gibi takılıp kalmayışımız.Acıyla beslenmek
istemedik hiç bir zaman.Gülerek bakmak istedik geleceğe.Hep bir ümit,hep bir tebessüm
süslesin hayatımızı diye düşündük.Bu yüzden ayrılmadık,kopmadık hiç.Biz ilişkilerin her
halini yaşadık seninle.İki sevgili,iki dost,iki arkadaş,iki yabancı,iki utangaç,iki
barışsever,iki kavgacı,iki savaşçı olduk ve daha neler neler...Böylesine değiştik karşı karşıya...
Bu sadece benim çabamla olabilecek bir şey değildi.Zaman yeldeğirmenine katıp bir fırıldak gibi çevirdiğinde,tutunabilmek öyle kolay değildi.Çevirip çevirip aynı tarlaya attı bizi kader.Çok düşündüm sebebini.Bulamadım.Duygularımı renklerle karşılaştırdım çaresizlikten.Sonra notalarla...Kuşlarla ve eşi benzeri olmayan uygarlıklarla...En vahşi hayvanlarda da bir şeyler buldum en naif çiçekte de...O zaman anladım ki;gerçek hepsi.Ne çaresizlikle sınandığında kayboldular ne yoklukla...Ne en zor yolculuklar karşısında pes ettiler.İşte o zaman anladım gerçek bir dost olduğumu,gerçekten sevmenin her anlamıyla sevdiğimi,sadece ilkel dürtülerin,hırsların eğerinde dolu dizgin gitmediğimi...Fakat sen de başka kimsenin anlayamadığı gibi yabancı kaldın duygularımın derinliklerine.O yüzden yazıyorum sana düşüncelerimi.
Yüreğinin bir köşesinde her zaman açık bir çekim olduğuna inandım.Çünkü açık bir çekim vardı yüreğimin bir köşesinde senin için.Nerede olsan,yanında atan bir kalbim...Nereye gitmeye karar versen,yanında doludizgin koşmaya hazır bir yol arkadaşın var.Her şeyden önce;kılıcının yarısı,bileğinin gücü,nefesinin tüm bileşenleri...
Çok düşündüm bu aşk mı,sevgi mi,yoksa başka bir şey mi diye.Çeşit çeşit cevaplar aldım ruhumun en derininden.Ama ben senden hiç nefret etmedim.Hiç üzülmeni istemedim.Pamukların içinde saklamak istedim bana verdiğin bir çakıl taşı gibi.Çünkü dünyanın en güçlü mafyalarının savaştığı en değerli elmasından bile değerliydin benim için.Mutlulukla bir arada olsun istedim yerin.
Ve anlaşılabilmek senin tarafından...Basit bir aşk düşkünü gibi nitelendirilmemek...Önüne set çekilmesi gereken bir tehlikeli bomba gibi görülmemek...Vardı bunu anlamana yetecek düşünce derinliği sende.Teknende yelkenin,kanadının yarısı olmak istedim rüzgara karşı uçarken.