YORUMLAR
Harika bir yazı..
Bu sorular nekadr çok geçti vaktimde kafamdan .Sanki o günlerimi yaşadım ,yaşattın .
Mundar olmaktan çok korktuğuma her seferinde vazgeçtim oysa..
İkisinin acısının çok farklı olduğunu zannetmiyorum
Her halukarda yaşasanda yaşamasanda cehennemdesin çünkü..
İtirazı olan beri gelsinde öğretsin cenneti bize..
Of ki terk edilmek, of ki değersizlik, anlamsızca.
Çalmasınlar ha ne var, böyle yapacaklarsa.
Bu kadar ucuz mu yürekler yoksa onların ki mi çok değerli..
Altını çöpe atıpta , iğrenç kokulara bulayanlar size sesim..
Ne o kıymeti mi yitti,
Ya da sonra kıymetini bilip dövünmenize değecek mi zannedersiniz.
Değer vermeyen değer bulamaz. Bulamasında zaten..
İçimdeki çocukça coşkumu çalana..
Daha çok yazılır çokk.
Saygılar.
giden midir giden , yoksa kalan mı,
o da aynı acıyor mu yoksa bir kişiilik mi ayrılıklar,
eğer giden veya kalan acı çekiyorsa veya her ikiside o halde yalnız değil ayrılıklar az da olsa kalanın veya gidenin çektiği acı azalır mı dersin şair.
terazinin kefesi hep bir tarafa eğiliyorsa ne mutlu ona, gerçek sevmeyi öğrenmiş.
ölüm yok olma değildir bence, o halde ölüm sonrası başka bir boyutta büyük aşkıyla,
ölüm olağan olmalı, sırası geldiğinde ve hayat bizlere bir kere verilmiş bir değer ise onu acısı tatlısıyla yaşamalıyız derim.
Öncelikle hiç sıkılmadığımı belirtmek isterim.
Sessiz okurlarınızdan biri olarak tarzınızı ve anlatımınızı severek takip ediyorum.
Konuya gelince;
Yaşamak ölmekten bile zordur bazen. Güneş batarken pencerelerimizden bir daha doğmayacağını bilsek üzerimize...
Yeni umutlarla karşılamasak her yeni günü, yitip gidersek karşılıksız sevgilerde en büyük intihar budur her nefesimizde...
Hüzün bitimlerinde olsun yürek atışlarınız...
Kutluyorum saygılarımla...
AyşegülTezcan tarafından 4/3/2008 10:42:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nereye gidersin intihar edince, biliyor musunuz? Cennete mi? Cehenneme? Yasak mıdır cennet kendi canına kıyanlara? Cehennemde yer var mıdır peki bu kadar günahtan sonra? Arafta sıkışmak korkutur mu insanı ölünce bir intihar akabinde? Nereye gidersin O gidince, biliyor musunuz? Cennete, cehenneme, arafa? Kalır mısın olduğun yerde yoksa? Bakar mısın ardından boş ama gerçekten boş gözlerle? Konuşur musun inanmadığın Tanrı’yla o zaman? Ya da tüm Tanrı’lardan mı medet umarsın umutsuzca?
sıkmadı sorular nedense ?
insanın mutlaka hayattan kopup gitmek istediği zamanlar vardır, ama acısız olmalı !
acaba elektrikle ölmek daha mı acı verir ?
yada işkençe ile ?
yoksa huzur içinde veren hediyesini aldığında acı hisseder misin ?
terk edilmek kardeşidir, intihar etmenin acısına
güzel düşündürüçü bir yazı idi
tebrikler.
Bir anlık sinirle oluyor bazen banada ya duvarlara yumruk atarım ya kendime zarar veririm ama intiharı hiç düşünmem
ki ne yalan söyleyelim belki bir iki kez düşünmüşümdür ama ardımda bıraktıklarımı düşündüğümde hemen vazgeçmişim ve kendime iki tokat atmışımdır :)
ki gülmüyorum yazdıkalrınıza düşünüyorum ve hak veriyorum arabesk olmama rağmen...
ölüm kurtuluş değil..!!!
saygılarımla
işte budur okudum evet hemde bırakmadan...
ben sana intiharı anlatacağım. bilirsin ben bilirim.
inan bana sadece ölmek için gözyaşı dökersin, ötesi berisi hiç gelmez aklına. ya da seni buna iten bir şey varsa ondan çok fazla nefret edersin. sonra içine Allah korkusu yerleşir. çünkü O'nun verdiği canı sen aldığın için cehenneme gideceksindir.
ama ne var ki bunu bile umursamazsın, şeytan ve dert işte.
sonra iş bir de neyle intihar ettiğine bağlı. ya da evde kimse var mı?
ilaç ise kurtuluş çok yüksek...
sonra sevda dedin değil mi? intihar bu kadar ağlatmaz adamı.
bu kadar düşman etmez kendine.
ki zaten ölmnüşsün daha neden ağlayasın yar için.
ama yine de derim ki intihar hiççç işe yaramıyor, öleceksin zaten bari cehenneme gitme:):)
saf , hoşgörülü, iyi devrimcim benim....
güzel bir yazıydı hatta sonuna kadar okudum bu sana yeter bence.
sevgimdesin hep.
Otranto tarafından 4/3/2008 2:53:30 PM zamanında düzenlenmiştir.