- 1070 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Diren Gezi Diren Taksim Diren Türkiye
Halkı aleni bir şekilde provoke eden sayın baş bakan;
Kazlı çeşmedekiler ve Taksimdekiler diye bir ayrıma halkı sürükleyerek varmak istediğiniz sonuç ve ucuz politik oyun bu zeki gençlerin anlamayacağı bir numaramı sanıyorsunuz...
Kazlı çeşmede toplanan insanlar da bu ülkenin vatandaşıdır, hani şu bizim ötekileştirmediklerimizdir yani senin gibi kendimizden ayrıştırmadıklarımızdır. Onlar senin dini duygularını sömürdüğün, önce yoksul bırakıp sonsa kömürle, makarnayla kandırdığın mazlum halktır.
Birçoğu eğitimsiz, cahil, yoksul ve maalesef ki senin dini duygularını sömürdüğün bu mazlum insanlar bizim düşmanımız olamaz...
Neden olamaz biliyor musun?
Çünkü onlar da vicdan taşır, çükü biz onlara da kitap uzatırız, anlatırız, söyleriz, oyunlar oynar filimler çeker bir biçimde ulaşırız... Sen içini ferah tut sayın baş bakan hani şu eğitimsiz ve cahil bırakarak kolay yönetebildiğiniz "sürünün" de biz bizim insanımız olduğunu biliriz...
Çok öfkelisiniz, zira sizi hiç sevmediğimizi biliyorsunuz ve muhtemel çocukken de çok sevilmediniz yahut öyle hissettiniz… Bu öfkenin en büyük nedeni sevgisizlik ve yalnızlıktır.
Şimdi haksızlık yapmayayım bu ülkede başarılı işlerde yaptınız, binalar, yollar, metrolar ve daha hatırıma gelmeyen birçok yatırım… Bu topraklarda yaşayan vatandaşlar olarak bunları görmediğimizi ya da ciddiye almadığımızı sanıyorsanız ki öyle gibi de görünüyor, yanılıyorsunuz. O yollarda yürüyen, o binalarda yaşayanlar da bizleriz, nasıl görmeyiz.
Öyleyse nankörsünüz diyorsunuz değil mi?
Değil, yine yanıldınız…
Bakın ben size söyleyeyim, göremediğiniz, anlayamadığınız gerçek duygumuzu…
Biz Cumhuriyete inanan, Atatürk devrimlerini içine sindirmiş, çağdaş, medeni ve özgürlüğüne düşkün bir milletiz… Bu sıfatların bir teki bile elimizden kayıp gidecek olsa içimizdeki o hayvani içgüdü harekete geçer ve birde bakmışsınız ki, o her gün işine, okuluna giden masum genç canavara dönüşmüş…
İşte sizin hesaba katmadığınız gerçek budur…
Bu halkın hiçbir şart da ve koşul da satmayacağı, vazgeçmeyeceği bazı değerler vardır ve siz bu sefer zülfü yâre dokundunuz.
Aradan uzun zaman geçti belki unutuldu artık dediniz ama bu millet Atatürk’ün gençliye hitabesini ezbere bilir…
Şimdi bu kadar ders yeter, artık size bir pazarlık unsuru olarak değil, bir vatandaş olarak ne istediğimizi söyleyeyim…
Cumhuriyet değerlerine saygılı olun…
Atatürk ve silah arkadaşları için yaptığınız saygısızlıktan ötürü özür dileyin ve bundan sonra saygılı olacağınızın sözünü verin… (Ve bu sözü tutun)
Halktan kullandığınız orantısız güç ve aşırı şiddet için özür dileyin ve hatalı memur ve bürokratlar hakkında soruşturma başlatın. (Bu soruşturmalar tarafsız ve şeffaf yürütülsün)
Sivil toplum örgütlerini ciddiye alın ve bundan sonraki sürçte toplumu ilgilendiren kararlar alırken bu örgütlerin görüşünü almadan hareket etmeyin. (Gerekirse her seferinde referandum yapın)
Ana yasa düzenlemesi için “Üniversiteler, sivil toplum örgütleri” ve en önemlisi de “hukukçulardan” mutlak onay alın… Hukukun bir bilim olduğunu kabul edin ve işin ehli olan isimlerle çalışın.
Yargının üstünden elinizi çekin…
Bürokratların üzerinden elinizi çekin…
Yök, rütük ve benzeri saçma kurumları ivedilikle kaldırın ve üniversitelerin acil olarak bağımsızlığını ilan edin…
Ülkemizin onlarca yıldır hazırlandığı ve çabaladığı Avrupa Birliğine girme çabalarını boşa çıkartmayın ve bu konudaki eksene geri dönün…
Komşu ülkelerle ilişkileri düzeltecek adımlar atın ve sıfır sorun ekseninde kalmayı sağlayın…
Suriye, Irak ve Libya halkından özür dileyin…
Medyadan elinizi çekin…
Sanata ve sanatçıya saygılı olun ve sanat kurumlarının özgürlüğünü ilan edin, sanata, kültüre ve eğitime ayrılan payı arttırın…
Bireysel özgürlükleri savunun ve bu konuda verdiğiniz hatalı kararları hemen geri alın, bu konuda halktan özür dileyin…
Bu eylemler sürecinde tutuklananları hemen serbest bırakın…
Yaralananlara ve ölenlere yasal tazminat ödeyin ve özür dileyin…
Üslubunuzu değiştirin ve bir devlet adamı olma yolunda bu konudaki eksiklerinizi giderin…
Yapılan haksız tutuklamalar ve taraflı yargılamalar konusunda geri adım atın ve işi bağımsız yargıya bırakın.
Ergenekon, balyoz gibi davaları şeffaflaştırın ve yargılamanın adil yapılması konusunda adımlar atın.
%10 Seçim barajını hemen kaldırın…
Erken seçim kararı alın…
Hepsinden önemlisi Atatür’ü ve cumhuriyeti anlamaya çalışın ve fikri, düşüncesi, inancı her ne olursa olsun halka saygılı olun…
İnanın bana bunları başarabildiğinizde ülkenin başbakanı olmayı başarabilirsiniz…
Aksi halde ülkeye ciddi oranda zarar vermiş ve halkın hafızasında bir diktatör olarak yer edinmiş olacaksınız ki bunu Türk halkı kabul etmez…
Çok uzağa gitmeden, kendi komşularımızda son on yıl içerisinde diktatörlerin ve bu ülkelerin başına gelenleri kaçınılmaz olarak yaşamış ve yaşatmış olacaksınız…
Sygılar,
Çapulcu
YORUMLAR
Avrupa birliği konusundaki, oraya girmek düşüncesi hariç size katılıyorum.
Yalnız eksik yanlar var tabii.
ülkemizin satılan topraklarını, yerlerini yazmamışsınız. Satılmadık neyimiz kaldı?
Böyle bir gelişmeyi istemiyoruz.
varsın biz geriye doğru döndürelim adımlarımızı,
Atatürk başlattığı ilk kalkınma hamlesini başlattığı günlere..
tebrikler,
selâmlarımla..
Birçoğu eğitimsiz, cahil, yoksul ve maalesef ki senin dini duygularını sömürdüğün bu mazlum insanlar bizim düşmanımız olamaz...
Neden olamaz biliyor musun?
Çünkü onlar da vicdan taşır, çükü biz onlara da kitap uzatırız, anlatırız, söyleriz, oyunlar oynar filimler çeker bir biçimde ulaşırız... Sen içini ferah tut sayın baş bakan hani şu eğitimsiz ve cahil bırakarak kolay yönetebildiğiniz "sürünün" de biz bizim insanımız olduğunu biliriz...
siz kimsiniz ki toplumun belirli bir kesimini direk cahillikle makarna kömüre kanmakla kendinizide bu arada bilen olmakla sıfatlıyorsunuz HANGİ ÖLÇÜ SİZE ONLARIN CAHİL SİZİN BİLGİLİ OLDUGUNUZU SÖYLETİYOR
siz bu cümleleri kurdugunuz müddetçe birilerinin onlara söylediği karafatma yarasalar öcüler yobazlar bidon kafalılar göbeğini kaşıyan adamlar ...hakaretlerinden ne farkınız kalıyor kime sordunuz da bilen oldunuz kime sordunuz da onları cahiller yaptınız kim dedi onların yoksullar oldugunu
vee " sürü" onlar mı batı destekli ajan provakatörlü önceden kurgulanmış plan dahilinde memleketinin malına zarar veren çocuğu köprüden atan polisi linç etmeye çalışan molotoflu silahlı çelik bilyeli sapanlı yolda gördüğü kadına darp edip üzerine işeyecek kadar alçalan hatta Atatürk ile apo itinin posterini yanyana getirip farklı yerlerde poz veren camide içebilecek kadar iğrençleşebilen insanlar mı sürü ...
yazı yazın hakaret etmeden doğru bilgi dahilinde slogan atmadan yoksa insanlar gelir yaptıgınıza aynıyla cevap verir siz de kaldıramaz rahatsız olup yasaklamaya falan çalışırsınız bir sürü zahmet ...