- 639 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÜNÜN ANISINA BİR KAÇ SÖZÜM ***
• Torunlar intikamcıdır..Siz babanıza ne yaptıysanız;evlatlarınız da onun karşılığını sizlere yaşatacaklardır !!!
• Evlatlarınızın ederi,rayiç bedelleri anne baba yetiştiriciliğinin ürünü,cirosudur !!!
• Evlatlar;saksıda ,elimiz altındaki çiçekler gibidir...Onların bahçıvanı; anne ve babalardır !!!
• Hey babalar !!! Evlatlarınızın iaşe,ibata,eğitimini deruhte ederek sorumluluklarınızı bertaraf edemezsiniz ...
•
• Hey Evlatlar !!! Sadece ilan edilen mutat günlerde;piyasayı canlandırmaya alet olup hediyelerle baba gönlünü hoş edemezsiniz ’!!!!
• Aile müntesiplerinden baba anne birbirini seçerler.Ama diğer üyeler seçimsiz,tepeden gelirler !!!!
• Babanız; kavun,karpuz,zerzevat değildir ki koklayıp,bakıp,beğenip alınsa !! Kelek te çıksalar metazori sizin kaderinizdir.Hayırlı olsun !!
• Babanızdan sizler sorumlu değilsiniz.. Ama onlar ömür boyu mesulunüzdür.
O öldükten sonra siz taşımakla mükellef ve mahkumsunuz..
• Şimdi babaya bir tek günümü yeterli görmeliyiz.?. Ayıp değil mi ?? “ Bu bir sembol ,simge gün “denildiğini duyar gibiyim..Sembol BABADIR !!!
Hayatınız da her şeyi seçebilir,tercih edebilirsiniz..Anne,baba evlatlarını; evlatlarda anne babasını seçme hakkına asla sahip değillerdir.
•
• Babanızın;maddi blançosunu redd-i miras edebilirsiniz...Ama babanızı edemezsiniz !!!! Evlatlar ömrünüzün sonuna dek onunla anılacaksınız !!
Yukarıda derc ettiğim kısa,öz sözler tamamiyle şahsi tesbit ve fikirlerimdir. Böyle olmayan,düşünmeyenleri tenzih edişim izahtan varestedir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.