- 805 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ENGELLİ YÜREKLER
Bizlere sunulan hayatın kıymetini biliyor muyuz ?
Birçoğumuz farkına bile varmıyor yaşadığı hayatın değerini.
Dünyanın en zengini kimdir, dünyanın en güzel harikası nedir ?
Duyar gibiyim verdiğiniz cevapları…
Evet, dünyanın en zengini ve en güzel harikası insandır…
Size dünyanın tüm zenginliklerini bağışlasalar, kolunuzu, bacağınızı kaybetmek uğruna kabul eder miydiniz bu zenginlikleri ve en güzel harikası olan duymayı, işitmeyi, görmeyi, dokunmayı, hissetmeyi…
Ne kadar zenginiz değil mi?Bu zenginliklere sahipken hayattan şikayet ediyor, geçmişimizde yaşadığımız olayları eşeleyip duruyoruz .Kısır bir döngü içine hapsediyoruz kendimizi…
Trafik kazasında boynu kırılmış ve hayatını tekerlekli sandalyede geçirmek zorunda kalan bir genç kızın günlüğünde, yaşadığı zorlukların üstesinden gelişini sizlerde okusaydınız, hayran kalırdınız azmine…Tüm engelleri aşan bir yürek…
Neden engelsiz bir hayatımız varken engelliyoruz kendimizi ?Hiçbir cevabı olmayan bir soru bu. Vereceğimiz cevaplar sadece bahanelerden oluşan bir liste oluşturur …
Her şeye rağmen yaşamak güzel…Yeter ki bizler beynimizdeki engel listelerini silelim, asıl olan yüreklerimizin engelli oluşudur.
Engelsiz bir hayata…
Meral Uludağ
YORUMLAR
Trafik kazasında boynu kırılmış ve hayatını tekerlekli sandalyede geçirmek zorunda kalan bir genç kızın günlüğünde, yaşadığı zorlukların üstesinden gelişini sizlerde okusaydınız, hayran kalırdınız azmine…Tüm engelleri aşan bir yürek…
Neden engelsiz bir hayatımız varken engelliyoruz kendimizi ?Hiçbir cevabı olmayan bir soru bu.
hayat budur...cennet budur...
ablam yüreğine sıkı bak! düşüncelerin kalbiminde sesidir...
Tamamen aynı düşünüyoruz...
ve çok haklısın.
bir şeye sahip olunca onu unutuyoruz... "Pilav ve karabiberle zaman yolculuğu"nda bahsettiğim gibi...ve daha bir çok başka yerlerde..
teşekkürler, bazı şeylerin farkına varmamız gerekliliğini hatırlattığın için teşekkürler...
TunçAY tarafından 4/3/2008 12:31:46 PM zamanında düzenlenmiştir.