Sanatcılar Bile Alabora oldu...
Malum sanatcının tek amacı
Ana muhalefet partisinden milletvekili çıkabilmektir
Şu anda adaylığa bir numaralı namzettir :)
Ve başardı da
Bekleyip göreceğiz
Saygı mı duyayım yoksa ne edeyim bilmiyorum..
.........
Allahualem
:)))
YORUMLAR
adı sanatçı ama kişiliksiz, kamera karşısında kumanda ile lak lak yapan papağanlardan farkları yoktur.
milletin, ülkenin halinden zerre kadar anlamazlar
dediğin gibi seçimde aday olarak görürsek şaşmayın
yoksul seni numaracı
zenginmişsin de kendini acındırıyon yoksul demekle:)))
selamlarımla
Kimseden cekmedim kalemimden cektigim kadar.:)
Bu ADAMIN sayfasina yorum yazma, rahatsiz oluyormus dedim dinlemedi. Ben de "ne halin varsa gör" dedim.
Yani, diyecegim o ki, bu yorumdan ben mesul degilim!:)
"Ülkede kaos ortami yaratmayi, huzuru bozmayi, YAKIP - YIKMAYI "SANAT" zanneden gürûh var. Resme dikkatlice bakarsaniz, gözlerinden kin ve nefret akmakta."
"Mesele üc bes agac meselesi degil, daha anlamadin mi?" ey millet! Diyor degerli SANATCIMIZ!
"Birkac ölüm olsa ne güzel olur" diyor ülkesini cok seven! sunucumuz!
Taaa Alamanyalardan size bir de milletvekili gönderdik, ortaligi biraz daha karistirsin diye!
Allah millete sabir, ülkemiz ve milletimiz üzerine oyunlar oynayanlara masa olanlara da AKIL versin. Daha ne diyeyim?"
Hadi iyisiniz yine...Bugün de bir yorum kâr ettiniz. :)
Selam ve DUA ile...
Mecit Aktürk tarafından 6/16/2013 2:21:27 PM zamanında düzenlenmiştir.