- 832 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İNSANLIĞA UMUT GELECEK
Derin bir keder ve acı var üzerimde ,insanın kalbini sızlatan o acıyı iliklerime kadar hissediyorum. Neden karanlık dünya ,hayat,insanların kalbi niçin ? simsiyah bu denli kötü.
Umudun ışığını görmek için baktığım her kalpte yalandan riyadan kalaler görüyorum samimiyet yoksunu buzdan insanlar. Vicdansızlığı rehber edinmiş ,çıkarlarını amaç bilmiş nefis köleleri. Anneler kendi evlatlarına anne ama başkasının evdanın da annesi ailesi olduğundan bir haber ,insanlar kendine insan kendilerine yapılmasını istemedikleri zülmü insanlara reva görüyorlar ,hayvanlar bile küçük savunmasız olan hayvanlara zalimce muabele içinde.Nasıl bir dünya iyiliğin ,güzelliğin, merhametin anlamı yokmu ? bu kadar mı sahte çıkar içerikli her şey? Bütün samimiyetimle yazdığım satırlarımda mısra mısra haykırmak istiyorum.insanların hataları inanmak mı? güvenmek mı ? iyi niyetli olmak mı ?
Biliyorum her saniye , her dakika bir mazlum ağlıyor gözlerinden hayatları, umutları insanlığa insan olan inancı damla damla akıp gidiyor. İnsanlar seyirci bize dokunmayan yılan bin yaşasın hayat felsefesi olmuş durumda. evet size dokunmayan yılan bir yaşıyor ama sayenizde iyilik iyi insan insanlık günümüzde yaşamıyor. Artık dileğim kalbimden satırlara aktardığım Dualarım mazlumlar mahsun olmasın, anneler evlatlarına gösterdikleri şevkati başka evlatlara göstersin,insanlar istemedikleri davranışları başkalarına yapmasın,hayvanlar güvende yaşasın. Etrafa çıkar haset, fesat yerine huzur, sevgi ,merhamet duyguları Hakim olsun. Korkuyorum etrafta tek iyi bir tane insanın kalmamasından.Korkuyorum iyiliğin neslinin tükenmesinden. Ve ne yazı ki korkuyorum bu zalimce zülümlerin her geçen gün artmasından. Şu an o kadar nadir ki hayırlı iyi insan diyebilinecek insan olma bilinci içinde olanlar.Tek temenlim İnşallah gelecekte iyilik merhamet daha çok olur ve inşallah gelecekte insanlar daha yardımsever,sağ duyu sahibi olurlar sabır ve dua ile........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.