Nenni Tayyip Nenni
Çocuk sayısına niye karıştın? Tut dilini. Sus biraz!
Kırk yıl sonra ihtiyar vatandaş oranı yüksek bir ülke olacakmışız… Sana ne? Bunun için mi oy verdim ben sana.
Ne diye içki içilmesine, satılmasına karışıyorsun mübarek. Sana ne? İçen, istediği yerde içsin. Camilerin bodrum katına disko kurulsun, dansöz oynatılsın, rakı kadehleri tokuşturulsun… Sana ne? Okulların yüz metre karşısında alkol reklamı varmış, medeniyete giden yolun ilk adımı bira içmekle başlarmış, sana öğretmediler mi bunu? Üniversitelerin meyhanelerden farkı kalmasın, çevresinde kumarhane, kerhane açılsın sana ne? Serbest rekabet yok mu sosyal alanda. Niye karışıyorsun karışma…
İnsan cinsinin kadın kısmı kendi iradesiyle Müslüman olmuş fakat devlet müsaade etmediği için kamusal alanda başörtüsü takmak yasaklanmış? Niye kaldırmaya yelteniyorsun? Haddin mi bu senin? Sana başörtüsünün, türbanın insanların hür iradesine bağlı olduğunu ancak devletin insandan daha önemli olduğunu Şeyhin Edebalı nasihat etmedi mi ta Osmanlı kurulurken, hatırlamıyor musun ne demişti? Kamusal alanı, devlet otoritesini yaşat ki insan yaşasın! Ne diye insana devletten daha fazla önem veriyorsun? Devlet istediğini kararı alır vatandaşı üstünde belle bunu. Bir daha da haddini aşma!
Ne diye Türkiye’de Türklerin yanı sıra diğer halk, kavim ve milletlerden de insan olduğunu ve dünyanın moazik olduğunu üzerine basa basa haykırıyorsun.. Türkiye Türklerindir Kalu Bela’da söylemediler mi bunu sana? Ya da maymundan insanda dönüş evresinde beyinciğinin atomlarına bunu işlemedi kosmos! Kürt’ten, Laz’dan, Boşnak’tan, Gürcü’den, Arap’dan, Rum’dan, Ermeni’den, Acem’den, Çecen’den bahsedip sinirlerini zıplatıyorsun milletin.
Milli içkiymiş ayran! Rakı üretimine kıran mı girdi de insanı sarhoş etmeyen, akli iradesini kilitlemeyen içecekleri içki olarak lanse etmeye utanmıyor musun? Sana dur demesek milli içkimizi Rize çayı yapacağını bilmiyor muyuz sanıyorsun? 10 yıldır gizli gündeminin bu olduğunu sağır sultan bile duydu? Cahil mi sandın bizi?
Yok bıçak-neşter parası, yok profesör, doçent parası diye halkı hastanelerde soyanlar senin de vatandaşın değil mi? Ne diye tam gün yasası diye zırvalar çıkarıyorsun halkın karşısına. Ayıp değil mi kaç yıl okumuş doktorlara.. Halkı düşünmek sana mı kaldı? Profesör’den daha mı iyi bileceksin bu işi? Hiçmi ilme saygın kalmadı? Hipokrat’ın nasıl yemin ettiğini hiç mi okumadın bu yaşına kadar? Hadi diyelim Hipokrat mı, İbni Sina mı onları duymadın, okumadın diyelim. Nasrettin Hocayı da mı okutmadılar sana? Ne demiş, parayı veren doktoru çalar? Sana ne bir doktorun asgari ücretin kaç katı para aldığı?
Yüz karasını yüze Allah bile vurmamış? Koskoca Bankacılar Faşistler partisi lideri Kılıçdaroğluna çarkcı, yalancı,pişkin deyip duruyorsun? Adam gibi adamdır Kılıçdaroğlu! Sen kimsin? Sana belletmiştik Muhtar Bile olamayacağını İsrail’in, Avrupa’nın, Abd’li Neocanların en büyük gazetesi olan Hürriyet gazetesinin manşetinden. Başbakan oldum diye kime hava atıyorsun? Hem ileri demokrasi dediğin Muhalefet partisinin Esed’le gizli plan yapıp vatandaşlarımızın ölmesine zemin hazırlayıp, Reyhanlı da Alevi-Sünni çatışması çıkarıp, bunu ülkeye yaymak değil miydi? Sana ne be adam. Vatandaşın ölüyormuş, ülkende bombalar patlıyormuş? Başbakanlık maaşın neyine yetmiyorda payını artırmak için bas bas bağırıyorsun? Kes sesini artık.
Ösym’de çete kurulmuş, çeteyle hem hal olanlar her türlü sınavın sorusunu alıp ilk yarım saat için de sınavını zehir gibi ileri zekasıyla çözüp teslim ediyormuş soru kitapçı ve cevap kağıdını? Ne diye zehir gibi kafası çalışanları salak yerine koyup da, yok çetelere, yok karanlık ilişkilere prim yok artık bu ülkede diyo çıyaklıyorsun?
One minut demek sana mı kaldı İsrail’e? Arabistan Mısır İran kardeş kardeş geçinirken ne diye İsrail’le aramızı bozuyorsun be hey nadan! Kadimden bu yana Türk Dış politikasını yöneten bürakratlara monşerler deyip küstahlık yapıyorsun?
Fatih’in İstanbul’u fethe kalktığı mayıs ayında zirzop zirzop projelerle çıkıyorsun karşımıza. Yok Marmaray’mış, yok Üçüncü köprüymüş, yok Kanal İstanbul’muş? İngilizler, Fransızlar bu millete ders vermedi mi Çanakkale’de onların onayı olmadan hiçbir proje çalışması yapamazsın diye.. Çalışmadın mı dersini be hey cahil!
Hala Nükleer Enerji diye tutturuyorsun. Almanya’nın eski reaktörlerinin zamanı dolacakmış 22 yıl sonra? Onlar bile vazgeçmiş Nükleer Santralden? Sen tut koskoca Almanya’nın doğru sözüne inanma, iki de değil üçüncü Nükleer Santrali de kendimiz yapacağız diye hayalle kur. Çevrecileri örgütler yaptırmam demedim mi sana? Gör bakalım başına neler gelecek daha. Üç beş safı başına musallat edeyim de, gör gününü!
Unutma Tayyip Efendi!
Muhtaç olduğun kudretin, damarındaki kanın DNA’sını bile değiştirdik biz!
Bizim müsademiz olmadan istersen yüzde doksan oy al! Bizim Yüzde Bir olan azgın azınlığımızın balyozu sinek gibi eziverir seni!
Terörü bitirecekmiş…Devam et sen pembe hayaller kurmaya… Suriye yetmezse bir de Yunanistan’da kargaşa çıkarıp Yunanlıları da mülteci diye dikeyim kapına da Merkez Bankasında biriktirdiğin dolarcıklarınla onları da doyur. Ne de olsa senin dedelerin de severdi mazluma kol kanat germeyi. Muhtaca kömür, makarna, beyaz eşya dağıtmayı. Bak sonları ne oldu?
Malazgirt’te gömdüm çoğunu toprağa, Çanakkale’de demir güllelerle ezdim kafalarını, gözlerini…
Dur daha bu günler güzel günlerin.. Keyfini sürmeye devam et.
Daha kaç parka piyonlarımızı yerleştirip, Başbakanlık konutunu bile yağma ettireceğiz… !!!
Yine koşturup duruyorsun dört bir yana sudan çıkmış balık gibi. Yok Afrika, Yok Asya, Yok Arap Ligi, Yok Türki Cumhuriyetleri, Yok Balkanlar…Bu aralar uykunu güzel al… Daha çok uykusuz kalacaksın bu hırsın yüzünden çok!
Arkanda duran milletin ne denli aciz, cahil, korkak olduğunu da tüm dünyaya bilmem kaçıncı kez göstereceğiz..
Nenni Tayyip nenni…
Uyusun da büyüsün Tayyip Nenni…
Daha çok masal anlatacaktım sana Sosyalizm, Sendika, Muhalefet üstüne de seni uyuturken benim uykum geldi... Bekle hele sabah olsun...Sana gizli gizli destek veren Cemaatin de gözünü açacağım da. Yok Dünya dili Türkçe’ymiş... Hey Allah’ım Yarabb’im ya.. Bu Türkler çıldırmış olmalı!
YORUMLAR
hop hoppp!! kırmızı ışıkta geçtin dostum!
nerdeyse evliya diyeceksin çekinmesen benden:)
futbol takımı tutar gibi adam tutmak var mı?
bu memleketin vazgeçilmezleri var!
bunların birine dokunan, dünyayı ayağımın altına getirse değeri yok
bu memlekette kral millettir, biri öbürü değil
kızılcık sopasını çıkartmayın bana:)
Kıymetli kalem anlayana her kelam kıymetlidir elbet ve müminin en güzel şiarı haksızlık karşısında susmamak ve hakkı gür sesle haykırmaktır makul ölçüler içinde.Rabbim
ebeden razı olsun senden ve kaleminden kardeşim.
mürsel emre doğan tarafından 2/28/2017 6:41:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
mürsel emre doğan tarafından 2/28/2017 6:42:29 PM zamanında düzenlenmiştir.