HAYAL DÜNYADA AŞK
Hayal dünyada aşk sizce var mıdır?Yoksa sadece hayal dünyamızda mı kalır?Her insan aşkı aramıştır.Yada aradığını sanmıştır.Çoğu zaman onu gerçekten sevebilecek kişinin karşısına çıkmasını beklemiştir.Aşkın gözü hipermetroptur derler. Uzaktakilerini görürken yakındakilerinin farkına bile varamazlar.
Zaman zaman her insan yaşamıştır bu duyguyu.Yolda herhangi bir kişiyi çevirirsek ve ona aşkı sorarsak sizce söyleyebileceği yada anlatacağı ne olabilir ki.İnsanlar hiçbir zaman aşkı anlatamamıştır.Daha doğrusu anlatmayı becerememiştir.Hayal dünyada yaşanır ve orada biter.Sizce hayal dünyada mı kalır aşk sadece?Yoksa her gün yaşayarak mı öğrenirsiniz?Aşk bence her sabah kalktığında ve onu her gördüğünde sadece gözlerine bakarak aşkın dünyasını kurmaktır.Yada onsuz geçen her günün acısıyla kıvranmak mıdır?Çoğumuz aşkı yaşamıştır.
Aşkı daima imkansız kılmıştır.Doğru insanı bulan insanlar,aşkın var olduğuna inanmıştır. Onlar için aşk ölümsüzdür.Aşk inananlar için hiçbir zaman bitmedi ve bitmez.Ama bizim için aşk olmadı çünkü o hayal dünyada yaşanacak güzel anları doğru insanlarla yaşayamadık.Biz aşkın yaşayamadık ve yaşatamadık.Ve bu nedenle aşk bitti bizim için.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.